انجمن های فرهنگی - هنری خراسان رضوی در بیانیه ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات سال ۱۴۰۰ و انتخاب فرد اصلح دعوت کردند.

دعوت انجمنهای فرهنگی‌هنری خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه این انجمن ها  آمده است: در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال، امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

این بیانیه می افزاید: مردم همیشه در صحنه ایران در حالی به استقبال این انتخابات می روند که این موضوع بیش از هر زمانی مورد هجمه مخالفان و دشمنان نظام قرار گرفته است از این رو  با توجه به شرایط فعلی مساله انتخابات از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.
"برگزاری انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری و اداره کشور بر اساس رای و نظر مردم از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جلوه‌های جمهوریت نظام است که به حول و قوه الهی، این بار نیز مثل همیشه با حضور پرشور مردم فهیم، محقق خواهد شد." 

در ادامه این بیانیه آمده است: استان خراسان رضوی همواره مهد فرهنگ و هنر بوده است و هنرمندان زیادی در این خطه نقش آفرینی نموده اند و توام با ارائه هنر خود، در خصوص نقش اجتماعی خود نیز فعالانه برخورد کرده اند و هر گاه نیاز به حضور آنان بوده است چه در دوران پیروزی  انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه در برهه حساس کنونی که با تحریم ها و فشارهای اقتصادی و خشم و کینه حداکثری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه بوده است نقش آفرینی کرده اند.

"انجمن های فرهنگی هنری استان از همه مردم شریف ایران عزیز به ویژه مردم مومن و انقلابی خراسان رضوی دعوت می کنند ضمن حضور پرشور در انتخابات، وظیفه مهم خویش را در زمینه تقویت وحدت و ناامیدی دشمن ایفا نمایند و با عنایت پروردگار، رییس جمهوری آینده و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهرو روستا را با کسب حداکثر آرا انتخاب کنند تا افراد انتخاب شده  از پشتوانه قوی ‏تری برای حل معضلات و مشکلات کشور، استان و شهر برخوردار باشند." 

در این بیانیه آمده است: بی تردید توجه به اعتلای فرهنگ و هنر و حفظ حقوق و حرمت اصحاب فرهنگ و هنر از مطالباتی است که امید است در اولویت های کاری رییس جمهوری منتخب و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر قرار بگیرد و به یقین ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نقطه عطف دیگری در انعکاس حضور و صلابت ملت ایران است.

منبع: ایرنا
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.