رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان مشهد گفت: یک کاندیدای شورای شهر مشهد، دست به توزیع شب نامه‌ای که در آن اسم کاندیدایی معروف بوده است زده در صورتی که مقابل آن اسم، کد خودش را ذکر کرده تا با این ترفند آرا آن کاندیدا را به سود خود تغییر دهد!

 ترفند حیله‌گرانه یک کاندیدای شورای شهر مشهد زیر ذره‌بین دستگاه قضا!

به گزارش قدس آنلاین، علی بامشکی  در خصوص تخلفات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در  شهرستان مشهد  اظهار کرد: چند تخلف به هیأت نظارت به صورت شفاهی گزارش شده اما پرونده‌ای جز یک مورد به دستگاه قضا تحویل داده نشده است.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان مشهد تشریح کرد: تخلفات مختلفی مانند سوء استفاده برخی کاندیداها از افراد بی‌سواد یا تبلیغ کاندیدا در پای صندوق‌های رای رخ داده که پس از شمارش آرا بررسی کرده و رسیدگی می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: تنها یک مورد به دستگاه قضا ارجاع داده شده است، موضوع از این قرار بوده که یک کاندیدای شورای شهر مشهد دست به توزیع شب نامه‌ای که در آن اسم کاندیدایی معروف بوده است، زده در صورتی که مقابل آن اسم، کد خودش را ذکر کرده تا با این ترفند آرا آن کاندیدا را به سود خود تغییر دهد!

گفتنی‌است؛ حیله گری و رفتاری که در آن اخلاق انتخاباتی رعایت نمی‌شود در اکثر انتخابات توسط افرادی بی بصیرت صورت می‌گیرد که این موارد که به دستگاه قضا هم ارجاع و بررسی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.