۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 757618

ششمین بازی سوپر جام بین پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر دوره قبل و تراکتور، قهرمان جام حذفی فصل قبل امشب ۱۹:۵۰ در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد تا برای نخستین بار در دنیا بازی که باید پیش از شروع فصل جدید برگزار می‌شد، در هفته‌های پایانی دوره بعد برگزار شود!

پرسپولیس به دنبال پوکر در سوپرجام

البته که همچنان پرسپولیسی‌ها به برگزاری این بازی در تاریخ اعلام شده اعتراض دارند، اما فدراسیون و سازمان لیگ با این مسئله مخالفت کردند تا پس از ماه ها تأخیر این مسابقه برگزار شود.

۳ قهرمانی متوالی

تاکنون ۱۹ فصل از لیگ برتر خلیج فارس (که به اصطلاح یک لیگ حرفه‌ای است) به پایان رسیده، اما فقط پنج بار سوپرجام به تیم‌ها رسیده است که دو دوره‌ آن (سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸) بدون برگزاری بازی و با رأی کمیته انضباطی و سازمان لیگ بوده است. سرخپوشان پایتخت در سه دوره سوپرجام در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ قهرمان شدند و قصد دارند با پیروزی برابر تراکتور برای چهارمین بار قهرمان این جام شوند. شاگردان گل محمدی در آستانه بازی سوپرجام وضعیت خوبی دارند و با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند.

بلیت فروشی پرسپولیسی‌ها!

هرچند بازی سوپر جام بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما پرسپولیسی‌ها در یک اقدام جالب بلیت مجازی به فروش می‌رسانند تا هوادارانشان با خرید بلیت بتوانند به تیم محبوبشان کمک مالی کنند.

وحید امیری و کامیابی نیا به علت مصدومیت و فرشاد فرجی به علت محرومیت، غایبان پرسپولیس در این بازی هستند. علاوه بر این، رادوشوویچ دروازه بان کروات هم به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی‌اش هنوز به ایران برنگشته است و در این بازی حضور ندارد.

تراکتور و نخستین سوپرجام

در آن سوی میدان، تیم فوتبال تراکتور با قهرمانی در جام حذفی فوتبال برای نخستین بار قرار است در سوپرجام بازی کند.شاگردان خطیبی وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ندارند و با ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.

تراکتوری‌ها قصد دارند با برتری برابر سرخپوشان پایتخت اولین قهرمانی خود را در سوپرجام بدست آورند.

پیمان بابایی به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ، تنها غایب تراکتور در این بازی است؛ اما سایر بازیکنان تراکتورسازی مشکلی برای بازی کردن ندارند.

جدایی اشکان و مسعود

البته تنها اتفاقی که می‌تواند در برهه کنونی شاگردان رسول خطیبی را کمی تحت تأثیر قرار دهد، ماجرای جدایی غیر منتظره اشکان دژاگه و مسعود شجاعی از مجموعه تراکتورسازی تبریز بود، هرچند که این خبر از سوی مسئولان باشگاه تراکتور رد شد ولی گفته می‌شود تراکتور در ادامه مسابقات لیگ برتر دیگر قادر به استفاده از این بازیکنان نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.