رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داورزن گفت: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری دکتر شریعتی این شهرستان، موسوم به «باغ اسرار» با حمایت‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسوولان محلی شهرستان شتاب گرفت.

عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری داورزن شتاب گرفت

به گزارش قدس آنلاین، محسن توکل  اظهار داشت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد عروج فرزند شایسته کویر مزینان دکتر علی شریعتی و با پیگیری شورای اسلامی و دهیاری مزینان، اجرای مجتمع فرهنگی و هنری دکتر شریعتی با حضور پیمانکار جدید، وارد مرحله تازه ای شده است.

وی تصریح کرد: طرح مجتمع فرهنگی و هنری دکتر شریعتی از مطالبات مردم شهرستان داورزن و اهالی روستای مزینان است که با رفع مشکلات آن پس از توقف ۱۵ ساله، به زودی ادامه عملیات اجرایی آن آغاز و تا پایان سال جاری بخش‌هایی از آن به بهره برداری می رسد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داورزن گفت: این مجتمع در مرحله نخست در مدتی چهار ماهه، مرمت و استحکام بنا و بازگشایی ۱۲ باب دفتر فرهنگی جلو ساختمان را پیش رو دارد و در آینده ای نزدیک به بهره برداری کامل می رسد.

توکل افزود: پس از تسویه مطالبات پیمانکاران قبلی، پیگیری بودجه برای ادامه ساخت بنا و تعیین تکلیف اصل زمین مجتمع، که محل دعوای بین ادارات ارشاد و اوقاف بود، محقق شد که با اختصاص بودجه لازم پیمانکار جدید مجتمع برای تکمیل بنا اقدام کرده است.

وی ادامه داد: این مجتمع که در مساحتی حدود هشت هزار متر مربع به اجرا درمی آید، می تواند تبدیل به یک مکان فرهنگی و هنری مجهز برای خدمت به مردم و پاسخگویی به نیاز فرهنگ دوستان و هنرمندان منطقه و شهرستان داورزن شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.