۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 758484

وینگر تیم سپاهان از مذاکرات برای تمدید قراردادش صحبت کرد.

خلعتبری: کجا بروم بهتر از سپاهان؟

قدس آنلاین: محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شروع دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با وجود اینکه مدت طولانی مسابقات تعطیل بود ولی با برنامه ریزی کادرفنی و دیدارهای تدارکاتی و اردوهایی که داشتیم خودمان را در شرایط بازی حفظ کردیم و همه جوره آماده شروع دوباره لیگ برتر هستیم و امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد تقابل با فولاد خوزستان گفت: فولاد حریف سرسختی است و کار سختی مقابل آنها داری آنالیز خوبی روی آنها انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی شناسایی کردیم و به همین خاطر فکر می‌کنم یک بازی خوب در پیش داریم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم و صدر جدول را از دست ندهیم.

وینگر سپاهان در مورد اینکه این تیم باید در جام حذفی هم مقابل فولاد قرار بگیرد توضیح داد: به هر حال جام حذفی همین است و انتظار هر قرعه‌ای را باید داشته باشید و هدف ما هم این است که در هر دو جام تا پایان بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و به قهرمانی برسیم و برای همین حریف سخت و آسان معنی ندارد.

خلعتبری در رابطه با اتمام قراردادش با سپاهان در پایان فصل هم خاطرنشان کرد: بله قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود ولی چند روزی است که مذاکراتمان را با باشگاه برای تمدید قرارداد آغاز کردیم و پیشنهاد باشگاه به دست من رسیده است و مشکلی وجود ندارد و فکر می‌کنم به زودی قراردادم تمدید شود. پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها هم دارم ولی به هر حال من سپاهان را دوست دارم و کجا بروم بهتر از اینجا؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.