رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در بازدید از شهرک صنعتی توس مشهد گفت: دستگاه قضایی حامی صنعتگران بوده و اجازه نخواهد داد تولید و اشتغال در استان دچار مشکل شود.

دستگاه قضایی حامی و پشتیبان واحدهای صنعتی است و خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی،  غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری  خراسان رضوی  با همراهی محمدحسین درودی دادستان مشهد مقدس و جمعی از معاونین و مدیران قضایی و اجرایی استان و شهرستان بینالود از خط تولید واحد شاهسوند مستقر در شهرک صنعتی" توس مشهد " بازدید  و در نشستی با حضور صنعتگران و مدیران دستگاههای اجرایی از واحدهای تولیدی همگام با دستگاه قضاء و تعدادی از اعضاء هیأت اندیشه ورزان کار آفرین تقدیر نمود.

غلامعلی صادقی  گفت: یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم بوده و در حوزه های مختلف با این دیدگاه، رفع موانع  و پشتیبانی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: مجموعه قضایی استان در خصوص حمایت از واحدهای صنعتی پیشرو بوده و از سرمایه گذاری های مشروع در راستای تولید، پشتیبانی ها ، موانع زدایی ها که مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است پشتیبانی می کند تا شاهد اثرات مطلوب اقتصادی بیشتر در تمام مناطق باشیم.
غلامعلی صادقی ، اظهار کرد: در راستای سرمایه گذاری مشروع و پشتیبانی از تولید در واحدهای صنعتی در کنار آنها قرار داریم و  تمام موارد رصد می شود و هر دستگاهی که وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، دستگاه قضایی به عنوان حامی صنعتگران وارد عمل خواهد شد و نخواهیم گذاشت تولید و اشتغال دچار مشکل شود.
معاون قضائی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در تکمیل بیانات رئیس کل داد گستری استان ادامه داد: در مسائل اقتصادی صنعتگران باید ابعاد مختلف واحدهای صنعتی و تولیدی مدنظر قرار بگیرد و در این زمینه تلاش دوچندان شود و نیز الزامات توانمندسازی بخش خصوصی رعایت شود.
قاضی مرتضوی با اشاره به شرایط اقتصادی، عنوان کرد: شهرک‌های صنعتی توانسته با اتخاذ تصمیم های به موقع و رعایت موازین قانونی، پویایی مطلوبی را ایجاد کند.
وی تأکید کرد: در سال جاری و در راستای رشد و تولید و اشتغال، صیانت از سرمایه گذاری های قانونی در دستور کار بوده و تاکنون موجب رضایتمندی صاحبان صنایع شده و آثار مطلوبی داشته است.
در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: حمایت ها، هدایت ها و پشتیبانی همه جانبه شرکت شهرکهای صنعتی ، استانداری ، دستگاههای اجرایی مرتبط و دستگاه قضایی استان از صاحبان صنایع باعث شده واحدهای صنعتی و تولیدی در عرصه تولید با قدرت و اطمینان خاطر بهتر مشغول فعالیت باشند.
علی بهرامی زاده با بیان اینکه پشتیبانی و حمایت از تولید از اهداف اصلی این شرکت است، بیان کرد: راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی با حمایت های مختلف و در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و  الزامات زیست محیطی به بهره برداری می رسند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: تامین و تکمیل زیر ساختهای عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی ضروری بوده و خوشبختانه زیرساخت های لازم برای کار آفرینان فراهم شده است.
بهرامی زاده با اشاره به جنگ اقتصادی، خاطر نشان کرد: صنعتگران با شناخت دقیق از وضعیت بازار و شرایط اقتصادی، محصولاتی تولید می کنند که نه تنها با کیفیت بوده بلکه این محصولات در بازارهای صادراتی عرضه می شود و این بسیار مطلوب است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.