دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: به یمن حضور خادمان بارگاه امام رضا(ع) در قزوین، دومین فرد زندانی محکوم به قصاص، رهایی یافت.

زندانی محکوم به قصاص از پای دار بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، میلاد جباری با اشاره به بخشش دومین قاتل محکوم به قصاص در قزوین بیان کرد: یکی از اعضای یک خانواده‌ قزوینی، حدود ۹ سال پیش مرتکب قتل عمد شده بود که با وساطت خادمان رضوی زمینه رضایت از فرزندان مقتول فراهم شد.

وی ادامه داد: خانواده مقتول بدون گرفتن هیچ گونه مبلغی بابت دیه به حرمت امام رضا(ع) و یمن قدوم پرخیر و برکت خادمان بارگاه رضوی رضایت دادند.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین افزود: خادمان آستان قدس رضوی نیز با حضور در منزل فرد رضایت دهنده و اهداء هدایای متبرک رضوی از آنها برای انجام این اقدام ارزشمند قدردانی کردند.

وی درباره اهداف حضور خدام رضوی در سراسر کشور به مناسبت دهه کرامت تصریح کرد: هدف از حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در استان‌های مختلف، فقط برگزاری جشن به مناسبت ایام دهه کرامت نیست، بلکه علاوه بر ایجاد فضایی برای دلدادگی به امام رضا(ع)، فعالیت‌های مختلفی انجام شود.

جباری ادامه داد: اگرچه بزرگ‌ترین عرصه خدمتی در کاروان‌های زیر سایه خورشید، ایجاد حس زیارت است اما هرساله اتفاقات مثبتی با وساطت خادمان بارگاه امام رضا(ع) رخ می‌دهد که از جمله می‌توان به آزادی زندانیان اشاره کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.