اردبیل- مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: با توجه به کاهش تعداد مسافران در پروازهای هوایی به مقصد فرودگاه پارس‌آباد، قرار شد تا زمان پروازها به بامداد تغییر پیدا کند.

پروازهای بامدادی فرودگاه پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد قصابی اظهار کرد: در هفته‌های اخیر پروازهای فرودگاه پارس‌آباد به دلایل مختلف لغو شده که پیگیری برای برقراری دوباره پروازها با همکاری شرکت ایران ایر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: پیش از این دو پرواز در طول هفته توسط شرکت ایران ایر به مقصد فرودگاه پارس‌آباد و بالعکس تهران انجام می‌شد که به دلایل مختلف از جمله گرمای هوا، نبود جایگاه سوختگیری فرودگاه پارس‌آباد و بالاتر از آنها نبود مسافر امکان ادامه پروازها به مقصد این فرودگاه امکان‌پذیر نبود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: هر چند شرکت‌های هواپیمایی برای کنسلی پروازهای خود برخی دلایل و مستندات را دارند اما کمبود مسافر دلیل قانع‌کننده‌ای نبود و ما از طریق نمایندگان مجلس و استاندار اردبیل پیگیری‌ها را انجام دادیم تا زمان پرواز به مقصد فرودگاه پارس‌آباد تغییر پیدا کند.

قصابی افزود: شرکت هواپیمایی ایران ایر موافقت کرده تا نسبت به تغییر زمان پرواز به ساعت شش صبح از تهران به مقصد فرودگاه پارس‌آباد اقدام کرده و زمان برگشت نیز ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه شب باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با این روند قرار است از هفته آینده مجددا پروازهای فرودگاه پارس‌آباد دایر شود تا با ارزیابی مجدد شرایط مورد سنجش قرار گرفته و دائمی شدن پروازها را در ساعات مشخص در نیمه اول سال شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.