مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خراسان رضوی وجود دارد، انتخاب مدیر برای این استان بسیار دشوار بود.

ظرفیت‌های فرهنگی خراسان رضوی انتخاب مدیر برای این استان را دشوار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا ایزدی  در مراسم تکریم و معارفه که در شورای معاونان اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، اظهار کرد: با افتخار حامل پیام و سلام دکتر مونسان وزیر و معاونان وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستم تا فردی که چند دهه برای میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تلاش کرده، تکریم کنیم و سکاندار جدید این اداره‌کل در استان جلیل‌القدر خراسان رضوی را معرفی کنیم.

علیرضا ایزدی با بیان این‌که سال‌ها در محضر آقایان مکرمی‌فر و موسوی تلمذ کرده‌ام، ادامه داد: به وجود مدیران با دانش و تجربه در خراسان رضوی افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخاب مدیرکل جدید از بدنه این وزارتخانه عنوان کرد: امیدوارم با نگاه جامعی که مدیرکل جدید میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در هر سه حوزه دارد، هم‌چنان حرکتی رو به جلو را شاهد باشیم.

ابوالفضل مکرمی‌‍فر، مدیرکل سابق میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در این مراسم گزارشی از عملکرد اداره‌کل طی دوره مدیرکلی‌اش ارائه و اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در حوزه‌های میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در مدت ۴ سال اخیر انجام شده که با لطف، همکاری و همت مدیران، معاونان و کارکنان اداره‌ کل بوده است.

وی هم‌چنین از همکاری استاندار، معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری، مدیران کل معاونت زیارت و دیگر مدیران کل استان، و معاونان و مدیران اداره کل قدردانی کرد.

با کمک مدیران و همکاران اداره‌کل میراث فرهنگی مسیر رو به پیشرفت را ادامه خواهیم داد

سیدجواد موسوی، مدیرکل جدید میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: خدا را شاکرم که دوباره در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) قرار گرفتم و در کسوت خادم گردشگران و زائران ارائه خدمت خواهم کرد.

وی با بیان‌ این‌که اگر تجربه‌ای اندوخته‌ام، از همین جمع آموخته‌ام و امیدوارم بتوانم از این تجربه برای پیشرفت اداره‌کل استفاده کنم، ادامه داد: دست طلب و یاری به سوی شما دراز می‌کنم تا با کمک مدیران و همکاران اداره‌کل مسیر رو به پیشرفت را ادامه دهیم.

موسوی تصریح کرد: از حسن نظر وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تشکر می‌کنم و امیدوارم با سعی و تلاش مضاعف وظیفه‌ام در اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی را به نحو احسن انجام دهم.

در ادامه این جلسه متن تقدیر مونسان وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از مکرمی‌فر، مدیرکل سابق قرائت و حکم سیدجواد موسوی، مدیرکل جدید میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی قرائت و اعطاء شد.

هم‌چنین علیرضا ایزدی، مدیرکل حوزه وزارت و امور بین الملل وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  درجلسه دیگری با محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره تغییر مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: مدیرکل سابق میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این استان زحمات زیادی را کشیده است و با توجه به بازنشستگی مدیر کل سابق، فردی از همین خطه که از قدیمی‌های این اداره‌کل بوده و سبقه بسیار خوبی دارد به عنوان مدیرکل فعالیت را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی اظهار کرد: با توجه به این شرایط و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمی تکریم و معارفه برگزار و معارفه و تکریم مدیرکل با حضور اعضای شورای معاونان اداره‌کل برگزار شد.

ایزدی با بیان این که امیدواریم در حوزه‌های میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گام‌های موثری را برداریم، تصریح کرد: در خراسان رضوی گلچینی از بهترین مدیران وجود دارد که پیشتوانه مدیرکل جدید میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خواهند بود.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی با ظرفیت‌های استان آشنایی کامل دارد

محمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق و با اشاره به انتصاب مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اظهار کرد: آقای سیدجواد موسوی در گذشته خدمات شایسته‌ای در استان داشته و با ظرفیت‌های و شرایط این استان آشنایی کامل دارد.

 وی ادامه داد: استان خراسان رضوی پیش از کرونا قطب مهم گردشگری زیارت بوده و امیدواریم پس از کرونا نیز همچنان ۳۰ تا ۳۵ میلیون زائر و گردشگر به این استان سفر کنند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به حکم انتصاب سیدجواد موسوی به عنوان مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی عنوان کرد: در این حکم به ۱۲ بند مهم اشاره شده که ۵-۶ بند آن در استان انجام شده و ۴-۵ بند آن لازم است در دوران خدمت آقای موسوی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.