یک دختر 9 سال در یک حادثه تیراندازی در ایالت «کارولینای شمالی» قربانی شد و دو کودک دیگر نیز زخمی شدند.

 کشته شدن دختر ۹ ساله در تیراندازی «کارولینای شمالی» آمریکا

قدس آنلاین: اواخر شب گذشته (دوشنبه) به وقت محلی، در یک حادثه تیراندازی مرگبار در یک منطقه مسکونی در ایالت «کارولینای شمالی»، یک دختر ۹ ساله جان خود را از دست دادند و دو کودک دیگر نیز زخمی شدند.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پست» در این خصوص گزارش کرد، یک دختر ۹ ساله در دو حادثه تیراندازی که در آن مظنون‌هایی سوار بر دو خودرو به سمت ساختمان‌هایی در یک منطقه مسکونی در کارولینای شمالی تیراندازی می‌کردند، جان خود را از دست داد و دو کودک دیگر نیز زخمی شدند.

پلیس محلی اعلام کرد که در حادثه تیراندازی اول، یک فرد مسلح از درون خودرویی که ظاهراً یک مرسدس سفیدرنگ بود در حدود ساعت ۱۹:۰۰ به وقت محلی روز دوشنبه (۰۳:۳۰ بامداد سه‌شنبه) در بلوار «ویلسون لی» در «استیتسویل» تیراندازی کرد.

در حادثه تیراندازی فوق یک دختر ۹ ساله و یک پسر هفت ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که به دلایل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند و دختربچه جان خود را از دست داد.

طبق این گزارش، حدود ۹۰ دقیقه بعد، یک کودک ۱۰ ساله در نزدیکی خیابان «نیوبرن» مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

مظنون حادثه تیراندازی دوم آن طور که پلیس گزارش کرده است، ظاهراً از درون یک خودروی «هوندا آکورد» گریخته است.

طبق این گزارش، تاکنون کسی در رابطه با دو حادثه تیراندازی بازداشت نشده است و پلیس از اهالی محل‌های حادثه تیراندازی،‌درخواست کرده است تا پلیس را در جریان هرگونه اطلاعات موجود قرار دهند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.