۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
کد خبر: 759217

محمد حسین مهدویان اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی را با سریال زخم کاری رقم زده است

سریال زخم کاری +دانلود دیگر فیلم و سریال های روز

محمد حسین مهدویان تا پیش از این فیلم های سینمایی با محوریت انقلابی تولید کرده اما این اثر جهتی مخالف دارد. این سریال در واقع برگرفته از رمان پر فروش بیست زخم کای است که تا مدت ها در ایران اجازه انتشار نداشت.

داستان زیبا و البته کشش بالای آن سبب شده تا این اثر یکی از معروف ترین و البته مطرح ترین سریال های حال حاضر در شبکه نمایش خانگی باشد. داستان این اثر در رابطه با فردی به نام مالکی پیش می رود. او مدیر یکی از شرکت های نفتی است و در دایره ی افراد پر نفوذ قرار دارد. او بعد از مذاکره با نروژی ها می خواهد با آن ها وارد معامله شود اما در حین پرداخت وجه توسط نروژی ها، مشکلات مختلفی رخ می دهد که داستان را پیچیده تر می کند.

دانلود زخم کاری با اینترنت نیم بها در مووی لند

این فیلمنامه سبب شده تا این سریال باب میل عاشقان ژانر اجتماعی باشد. افزون بر این موارد،حضور بازیگران نام آشنایی همچون جواد عزتی، هانیه توسلی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری و... باعث شده تا این سریال بیش از پیش جذاب باشد. اگر شما هم تمایل دارید تا این جذابیت و زیبایی را مشاهده کنید، می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال زخم کاری اقدام فرمایید

دانلود فیلم خارجی سینمایی با اینترنت نیم بها

فیلم های سینمایی همواره برای ایرانیان جذابیت زیادی داشته اند و این فارغ از ایرانی یا خارجی بودن آن است. همین زیبایی سبب شده تا تقاضای بالایی برای این دسته از تولیدات ایجاد شود. متناسب با این تضاد هم مشکلات مختلفی ایجاد می شود که از جمله آنها می توان به افزایش سایت های اسپم و یا رسانه های بی کیفیت در حوزه دانلود اشاره نمود.

به عبارت ساده تر می توان گفت که تعداد زیادی از سایت های فعال در حوزه دانلود فیلم سینمایی کیفیت لازم را ندارند. این سایت ها بهای کمی برای زمان مخاطبان خود قائل شده اند و بیشتر هدفشان را بر روی تبلیغ و کسب درآمد معطوف کرده اند .

این سایت ها عموماً دارای حجم زیادی از تبلیغات در ساختار خود هستند که باعث می شود تا مخاطب نتوانند گردش ساده را داشته باشد . از طرفی دیگر آن ها  کیفیت های متنوع و یا توضیحات کافی برای فیلم ها قرار نداده اند که همین مورد باعث می شود تا کاربران نتوانند انتخاب دقیقی داشته باشند.

مووی لند رسانه ای بوده که سعی داشته تا این موضوع را به شیوه ای بسیار ساده و راحت برطرف سازد. این سایت تمام تبلیغات را کنار زده و با توضیحات شفاف سعی کرده تا یک انتخاب مناسب را به کاربران خود بدهد. از طرفی دیگر در صفحات اصلی این سایت تنها بنر تولیدات جدید سینمایی دیده می شود که می تواند در تصمیم گیری به مخاطبان کمک کند . همین مورد باعث شده تا مووی لند گزینه ای مناسب برای دانلود فیلم سینمایی باشد.

دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم

مووی لند یکی از فعال ترین سایت ها در حوزه دانلود فیلم ایرانی است. این رسانه دارای یک دسته بندی دقیق برای فیلم های ایرانی می باشد به گونه ای که از قدیمی ترین تا جدیدترین فیلم های ایرانی را در خود جای داده است. آرشیو عظیم این رسانه عاملی بوده که آن را به یک منبع بسیار ایده آل برای عاشقان فیلم و سریال ایرانی بدل کرده است. افزون بر این موارد، وجود توضیحات دقیق و کامل برای هر اثر فاکتور دیگری است که باعث می شود تا افراد انتخاب های بسیار دقیق تری داشته باشند برای مشاهد فیلم و سریال روز دنیا به ادرس :  

MOVIELAND.CC سربزنید.

خود مووی لند یکی از شاخه های تبلیغاتی شبکه نمایش خانگی است . همین مورد سبب شده تا این رسانه بسیار سریعتر از سایت های دیگر به تولیدات جدید ایرانی دسترسی داشته باشد . به همین جهت است که فیلم های جدید تنها با فاصله ی اندکی از انتشارشان بر روی مووی لند قرار می گیرند و افراد می توانند آنها را با لینک قانونی تهیه نمایند. مجموع این فاکتورها سبب شده تا مووی لند یک گزینه مناسب برای دانلود فیلم ایرانی باشد..

https://movieland.cc/irani-movies

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.