مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان قم، با اشاره به اجتماع خادمیاران رضوی استان در میعادگاه عاشقان گفت: مراسم خطبه خوانی خادمان مسجد مقدس جمکران با حضور خادمیاران رضوی استان قم برگزار شد.

تجدید میثاق خادمیاران قم با امام زمان(عج) در جمکران

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای ابراز کرد: در این مراسم معنوی که با حضور محمد کاظم پور امینی قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران در صحن جامع مهدوی برگزار شد، خادمیاران رضوی با در دست داشتن پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا(ع) شرکت کرده و خادمان و زائران مسجد مقدس جمکران در بدو ورود به استقبال این کاروان معنوی رفتند.

وی با اشاره به اینکه در زیارت جامعه می خوانیم اهل بیت(علیهم السلام) نور هستند، خاطرنشان کرد: نور یعنی روشنایی، درخشش و هدایت؛ امام رضا(علیه السلام) می فرمایند امام مانند خورشیدی فروزان است که با نورش عالم را روشن می کند و این ظلمت ستیزی موضوعی است که باید به آن توجه کنیم و از ظلمات، جهل، شرک و نادانی به نور توحید هدایت شویم.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای در ادامه افزود: در این مراسم یکی از خادمیاران رضوی به مدیحه سرایی در مدح امام رضا(علیه السلام) پرداخت و پایان بخش مراسم، خطبه خوانی توسط حجت الاسلام والمسلمین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بود که در میان اشک شوق خادمان و زائران میعاد منتظران برگزار شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.