بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: محرومان نیازمند مسکن در استان بوشهر شناسایی و معرفی شوند.

محرومان نیازمند مسکن در استان بوشهر شناسایی و معرفی شوند

به گزارش قدس آنلاین؛ حمید حیدری بریدی، در نشست با دهیاران شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت و تحویل مسکن برای محرومان در نقاط مختلف کشور است.

وی با اشاره به صدور مجوز ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان در استان بیان کرد: در این راستا ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در استان بوشهر پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: این واحدهای مسکونی ویژه افرادی است که بضاعت مالی برای تأمین مسکن ندارند و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دهیاران وظیفه شناسایی محرومان را در این طرح دارند ادامه داد: کسانی که مسکن ندارند و یا مسکن آنها استحکام لازم را ندارد باید شناسایی شده و معرفی شوند تا برای ساخت مسکن برایشان اقدام شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در این طرح به ازای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: طی دو سه ماه گذشته مردم در تشکیل پرونده و ارسال آن به بانک‌های مربوطه همکاری لازم را نداشته‌اند و باید از این فرصت طلایی بهتر استفاده شود.

وی گفت: دهیاران نقش مهمی در این خصوص دارند و نباید قصوری صورت گیرد و افراد نیازمند به صورت دقیق شناسایی شوند.

حیدری اظهار داشت: در حوزه مسکن شهری هم پیگیری‌هایی صورت گرفته است و باید در زمینه مسکن روستایی اقدامات خوبی را انجام دهیم تا در حوزه شهری هم بتوانیم اعتبارات لازم را دریافت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.