مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: همزمان با ۱۴ تیر، بزرگداشت روز قلم آیین رونمایی از کتاب «تُلشَه مَثَل» که شامل ضرب المثل های تالشی شمالی است در رشت برگزار می شود.

رونمایی از کتاب ضرب المثل های تالشی شمالی در رشت

به گزارش قدس آنلاین؛ پریسا کرمی از برگزاری مراسم مجازی رونمایی از کتاب «تُلشَه مَثَل»(ضرب المثل های تالشی شمالی)، نوشته زهرا خسروی، مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم النبیاء(ص) رشت خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با حضور جهاندوست سبز علیپور، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و منتقد ادبی در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مجازی این مراسم از طریق پلتفرم شبکه اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، تصریح کرد: در این نشست مجازی که ساعت ۱۰ صبح فردا، ۱۴ تیر برگزار می شود، ضمن رونمایی از این کتاب درخصوص موضوع، مطالب و ویژگی های این اثر بحث و تبادل نظر خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان عنوان کرد: مراسم رونمایی از کتاب «تُلشَه مَثَل» به میزبانی کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت و به صورت زنده از طریق صفحه «https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl» در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت لذا علاقمندان جهت شرکت در این نشست مجازی پس از ورود به صفحه اسکای روم با کلیک بر روی گزینه میهمان می توانند در نشست مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.