رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین در کل کشور ساخته می‌شود.

 ۱۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین در کل کشور ساخته می‌شود/ اجاره ۹۹ ساله مسکن در طرح اقدام ملی ‌

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تابش ظهر امروز در آیین کلنگ زنی پروژه 1300 واحدی و آماده‌سازی 700 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در پردیسان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح در ابتدا آغاز و سپس کلنگ زنی شد و کار آماده‌سازی و پی‌سازی برخی از واحدها آغازشده است.

وی افزود: در مجاورت این واحدها 500 واحد اقدام ملی در حال ساخت‌وساز است که با پیشرفت 35 درصد در حال احداث است و درمجموع 2500 واحد در طرح اقدام ملی مسکن احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: باید در زمینهٔ ساخت‌وساز مسکن اقدامات اساسی انجام شود چون اولویت کشور است و این موضوع از برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب است،  با همه قوت و قدرت در خدمت طرح‌های مسکن هستیم تا مردم صاحب مسکن شوند و این دغدغه برطرف شود.

تابش عنوان کرد: در طرح مسکن محرومین هزار واحد در قم احداث می‌شود و در زمینهٔ مسکن روستایی از ابتدای فعالیت تاکنون 15 هزار واحد احداث و سالی 1200 واحد در حال احداث است.

وی تصریح کرد: عمده طرحی که در کشور مورد تأکید است طرح مسکن محرومین است که قرار است 110 هزار واحد در کل کشور احداث شود و تاکنون 65 هزار واحد تحویل داده‌شده و مابقی نیز به‌تدریج تکمیل می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی زمین اجاره 99 ساله است، یکی از مشکلاتی که مردم برای احداث مسکن دارند خرید زمین است و در این زمین رایگان است و به‌صورت اجاره 99 ساله تحویل داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.