وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد صنعاء راهبرد نظامی جدیدی دارد و به توانایی‌ها بسیاری مجهز شده است.

وزیر دفاع یمن: صنعاء راهبرد نظامی جدیدی دارد

قدس آنلاین: سرلشکر ستاد محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعاء فاش کرد یمن راهبرد نظامی جدیدی در اختیار دارد.

او گفت: این راهبرد جدید نظامی برای همگامی با تحولات ملی و قومی مشترک در کشور است. محتوای این راهبرد نیز مبتنی بر آمادگی است که موجب دفاع و حمایت از حاکمیت ملی و دفاع از آرمان‌های سرنوشت ساز امت می‌شود.

العاطفی در مصاحبه با خبرگزاری سبأ یمن افزود: جمهوری یمن برای هفتمین سال دارای توانایی‌ها و امکانات دفاعی و تهاجمی در سطوح مختلف بسیج، تاکتیکی، آموزشی و تسلیحاتی است که در زمانی کوتاه به دست آمده است و یمنی‌ها را قادر می‌سازد از امتیاز ترسیم سیاست و تصمیم گیری حاکمیتی بدون سلطه، وابستگی و قیمومیت برخوردار باشند و این سر فصل حاکمیت و عزت و نیز نتیجه ثبات، خردورزی، فداکاری و پایداری ملی است.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن الکید کرد که یمن با پیروزی‌های عظیم خود امروز در آستانه یک مرحله سرنوشت ساز و استوار قرار گرفته است که تأثیرش بسیار فراتر از تصور محاسبات اشتباه متجاوزان خواهد بود.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در هفته اخیر پیشرفت‌هایی در استان البیضاء و مأرب داشتند و توانستند چندین شبکه تروریستی را در مناطقی از استان‌ها منهدم کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.