زنجان-مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: افراد بی سرپناه زنجانی بدلیل عدم وجود گرمخانه در مراکز شلتر بهزیستی می خوابند.

زنجان گرمخانه ندارد!

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان در نشست خبری روز سه شنبه با بیان اینکه در هفته بهزیستی ۱۵طرح اشتغال زایی به بهره برداری می رسد،از واگذاری ۱۱هزارمین واحد مسکونی  و ۳۰واحد مسکونی مددجویی خبرداد.
محمد محمدی قیداری افتتاح دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی و صندوق حمایت از فرصت های شغلی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
وی با بیان اینکه با فعال بودن ۴۰مرکز مثبت زندگی و واگذاری ۲۲وظیفه به این مراکز،حدود ۱۴هزارو ۶۰۰پرونده به این مراکز واگذار شده است.
محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص کوتاهی دستگاهها در مناسب سازی اماکن عمومی گفت:بهزیستی در مناسب سازی کوتاه نخواهد آمد و جامعه ۲۰۰هزار نفری اعم از سالمندان، بیماران و معلولین را نمی توان به انزوا فرو ببریم.
وی با انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای شهر در بحث مناسب سازی افزود:متاسفانه شهر زنجان گرمخانه ندارد و نگهداری از افراد بی سرپناه بر عهده شهرداری است ولی در شلترها که محل اسکان معتادین است افراد بی سرپناه می خوابند.
این مسئول این راهم گفت که بهزیستی در خصوص اقدامات برای مناسب سازی رتبه اول کشوری را دارد ولی رضایت مندی معلولین را بدنبال نداشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.