رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گیم‌نت‌ها است به‌طوری که رعایت پروتکل‌ها در این گروه اکنون «صفر» است.

رعایت صفر درصدی پروتکل‌های بهداشتی در گیم‌نت‌های مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد باباخانی اظهار کرد: آخرین بررسی‌ها نشان داد که به‌طور میانگین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مراکز گردشگری و اقامتی، مراکز خدماتی، اصناف، اماکن زیارتی و مساجد، مطب‌ها، داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها حدود ۶۵ درصد است.

وی با بیان این‌که ۸۴ درصد از تالارها، آموزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و گیم‌نت‌ها در مشهد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، ادامه داد: طبق این بررسی‌ها، کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گیم‌نت‌ها است به‌طوری که رعایت پروتکل‌ها در این گروه اکنون «صفر» است.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: از بین هزار و ۴۷۵ واحد بازدید شده در هفته گذشته در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۲۹ واحد به مراکز قضائی معرفی شده و پنج واحد نیز پلمب شدند.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون تمام فعالیت‌های مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ شغلی در شهرهای قرمز ممنوع است، اضافه کرد: بر این اساس، فعالیت پاساژها و مجمتع‌های تجاری سرپوشیده در شهرهای قرمز ممنوع است و با افراد متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

باباخانی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، موضوع را به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع دهند تا بلافاصله از سوی کارشناسان سلامت محیط مورد پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.