سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: پیش‌بینی می‌شود که به دلیل کاهش دمای هوا، در هفته جاری نیز مانند هفته گذشته خاموشی‌ اعمال نشود. اما به هر نحو برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته و اگر مشکلی پیش آید، خاموشی‌ها طبق برنامه انجام خواهد شد.

احتمال عدم اعمال خاموشی‌های مشهد در هفته جاری

به گزارش قدس آنلاین، حسن حشمتی در خصوص برنامه‌ خاموشی طی هفته جاری اظهار کرد: برنامه‌های خاموشی در این هفته نیز مانند هفته گذشته اعمال خواهد شد و جدول خاموشی هر دو روز در سایت شرکت توزیع نیروی برق مشهد قرار خواهد گرفت. هم اکنون برنامه خاموشی ۲۶ و ۲۷ تیرماه در سایت قرار داده شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که به دلیل کاهش دمای هوا، در هفته جاری نیز مانند هفته گذشته خاموشی‌ اعمال نشود. اما به هرنحو برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته و اگر مشکلی پیش آید، خاموشی‌ها طبق برنامه انجام خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق خراسان همچنین با اشاره به ارتباط مستقیم کاهش دمای هوا و مصرف برق مردم گفت: اعمال خاموشی‌ها وابسته به میزان مصرف برق شهروندان است. در طی چند روز اخیر با کاهش دمای هوا مصرف برق مردم نیز کاهش پیدا کرده بود و به همین دلیل در هفته گذشته خاموشی چندانی اعمال نشد. اگر در هفته جاری نیز شرایط مانند هفته گذشته باشد، احتمال دارد که خاموشی در سطح شهر صورت نگیرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.