رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی گفت: با تمهیدات صورت گرفته و همکاری خوب مردم وتلاش ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی و انجمن صنفی جایگاه‌داران و مدیران جایگاه‌های منطقه، خوشبختانه مشکل مربوط به تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت در مشهد برطرف شده است و در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر تامین سوخت وجود ندارد.

اظهارات شرکت فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی درباره کمبود بنزین در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سید جعفر قائمی طلب در خصوص وقفه به وجود آمده در تعدادی از جایگاه‌های پمپ بنزین سطح شهر مشهد و تمام شدن بنزین برخی از جایگاه‌ها، اظهار کرد: باتوجه به افزایش مصرف ناشی از تعطیلی روزهای پنجشنبه و عدم تناسب مصرف جایگاه‌ها با روزهای عادی و نیز هم‌زمان وقفه ناشی از قطعی سامانه خرید فرآورده‌های نفتی در صبح روز پنجشنبه، ٢۴ تیر ماه، تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت با مشکل مواجه شدند.

 وی افزود: با تمهیدات صورت گرفته و همکاری خوب مردم وتلاش ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی و انجمن صنفی جایگاه‌داران و مدیران جایگاه‌های منطقه، خوشبختانه مشکل برطرف شده است و در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر تامین سوخت وجود ندارد. لذا ضمن پوزش از شهروندان عزیز اطمینان می‌دهیم که هیچ کمبودی در زمینه تامین سوخت نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.