مشهد- مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم، امید است انشالله با همت نیکوکاران گوشت ۵ هزار قربانی را به دست نیازمندان جامعه برسانیم.

کمیته امداد خراسان رضوی مردم را به مشارکت برای تهیه  ۵ هزار قربانی دعوت کرد

حبیب الله آسوده در گفت و گو با قدس آنلاین؛ با اشاره به عدم برگزاری موسم حج در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع و محدودیت ویروس کرونا افزود: یکی از مناسک کارآمد و موثر در تمتع، قربانی است که نشان از خودگذشتگی و ایثار به درگاه خداوند متعال است و مشتاقان و زائران بازمانده از حج در موطن خودشان این عمل الهی را همزمان با روز عید قربان انجام می دهند.

وی ادامه داد: حجاج در انتظار این سفر عظیم، مشتاق هستند تا در این شرایط اقتصادی علاوه بر انجام قربانی، کمکی به تهیدستان داشته باشند.

آسوده به برگزاری هرساله سنت حسنه انفاق همزمان با عید قربان اشاره داشت و بیان کرد: کمیته امداد آمادگی دارد تا نذر قربانی همه خیران، نیکوکاران و حجاج در انتظار سفر زیارتی را جمع آوری و در دهه ولایت به سفره نیازمندان اهدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آمادگی دارند تا نذورات نیکوکاران را دریافت کنند، ادامه داد: نیکوکاران می توانند به منظور مشارکت در طرح نذر قربانی، طی تماس با شماره ۳۱۲۸ ​نذورات خود را اهدا کنند.

وی افزود: این سامانه هر روز ساعت۷:۳۰ تا ۱۶ علاوه بر قبول نذورات قربانی، پذیرای نظرات و پاسخگوی سوالات عموم مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.