معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری ۴ هزار عنوان برنامه در دهه ولایت و امامت در سطح شهر خبرداد.

 برگزاری ۴ هزار عنوان برنامه در دهه ولایت و امامت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری در مراسم افتتاحیه جشن های دهه ولایت استان خراسان رضوی که با جمعی از اعضای منتخب شورای ششم، فرماندار مشهد، معاون زیارت و گردشگری استانداری خراسان رضوی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر به همت همه ظرفیت های فرهنگی، دینی و تشکلی که در سطح مشهد وجود دارد بیش از ۴ هزار عمران برنامه اجرا خواهد شد و تعدادی از این برنامه ها از عید سعید قربان آغاز شده اجرای برنامه ها تا عید غدیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این راستا اجرای هزار سرود توسط پاتوق های سرود در قالب ۲۰ دستگاه مینی بوس در ۱۷۳ محله را خواهیم داشت.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: یکی از اقداماتی که شهرداری مشهد با همکاری بنیاد غدیر و استان قدس رضوی بنا دارد انجام دهد، ایجاد کاروان های شادی است.

منتظری خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به ویروس منحوس کرونا، برنامه اجتماع محور خود را با محدودیت برگزار خواهیم کرد. علاوه بر آن نیز نمایشگاه موضوعی غدیر را در مجموعه کوه پارک، ۱۴ جشن بزرگ شهری در مقیاسی با ظرفیت ۱۰ هزار و ۵۰۰ جشن محلی را برای این ایام در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.