نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از همراهی و مساعدت‌های آستان قدس رضوی در ارائه خدمات به مردم خوزستان و اجرای طرح‌های متنوع عمرانی و اشتغال‌زایی تقدیر کرد.

تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از خدمات آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد در جریان ویژه‌برنامه عیدانه توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) در استان خوزستان اظهار کرد: در ایام عید سعید غدیر، مسئولان بنیاد کرامت رضوی به نمایندگی از خادمان بارگاه منور رضوی ۱۲۵ هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) را بین مردم صبور شهرستان‌های مختلف این استان توزیع کردند که مایه دلگرمی بود

وی ادامه داد: در چند سال اخیر، آستان قدس رضوی با اجرای انواع طرح‌ها در شهرهای مختلف استان خوزستان، نقش مؤثری در مرتفع کردن محرومیت مردم داشته؛ از جمله اینکه از آغاز شیوع کرونا در چند مرحله عملیات تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت خادمیاران عضو کانون خدمت رضوی در استان خوزستان صورت گرفته است.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، اجرای پروژه‌های زیرساختی نظیر آغاز دو پروژه احداث اورژانس بین جاده‌ای و نیز بازسازی و بهسازی بخش زایمان بیمارستان علامه در شهر هویزه از دهه کرامت امسال، در شرایطی که مردم این شهر از نظر دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی به خاطر فقدان مراکز درمانی به‌روز و مجهز بسیار در مضیقه بودند، قابل تقدیر است.

امام جمعه اهواز افزود: اجرای پروژه بزرگ ایجاد واحدهای اشتغال‌زایی پرورش دام سنگین در شهرستان شادگان و بخش شعیبیه شوشتر کمک شایان توجهی به تغییر شرایط اقتصادی مردم این مناطق کم برخوردار کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان در کنار زحمات متولیان آستان قدس، به زودی شاهد رفع گرفتاری‌ها از بین مردم خوزستان و رونق اوضاع اجتماعی و اقتصادی آن‌ها باشیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.