مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی با بیان اینکه «تعداد مودیان اشخاص حقیقی در خراسان رضوی ۳۰۲ هزار و ۲۷۰ نفر است»، گفت: از این تعداد تا کنون ۲۴۱ هزار و ۱۰۴ مودی اشخاص حقیقی اظهارنامه عملکرد سال ۱۳۹۹ را تسلیم نموده‌اند. همچنین ۲۵ هزار اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار ۱۴۰۰ به اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی ارسال شده است.

بیش از ۲۴۰ هزار اظهارنامه مالیاتی حقیقی در خراسان رضوی ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا مدبر نیا در خصوص ارائه اظهارنامه مالیاتی بابت عملکرد سال ۱۳۹۹ و همچنین ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار ۱۴۰۰ در استان اظهار کرد: تعداد مودیان اشخاص حقیقی در خراسان رضوی  ۳۰۲ هزار و ۲۷۰  نفر است که از این تعداد ۲۴۱ هزار و ۱۰۴ مودی اشخاص حقیقی  اظهارنامه مالیاتی مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۹ را به اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی ارسال نموده‌اند.

وی افزود: ۶۱ هزار و ۱۶۶ نفر از مودیان فعال اظهارنامه‌های مربوط به سال ۱۳۹۹را تسلیم نکرده‌اند. ضمنا اظهارنامه ارسالی عملکرد سال ۱۳۹۸ به تعداد  ۲۱۸ هزار و ۳۸۶ نفر بوده است.    

۲۵هزار اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار ۱۴۰۰ به اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی ارسال شده است 

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی درباره ارائه اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار ۱۴۰۰تصریح کرد:  ۲۵هزار اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار ۱۴۰۰ به اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی ارسال شده است که از این تعداد ۱۱ هزار اظهارنامه مربوط به اشخاص حقیقی و ۱۴ هزار اظهارنامه مربوط به اشخاص حقوقی بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.