۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 763254

پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان و قهرمانی این تیم در لیگ برتر در حالی که همگان انتظار داشتند در رختکن پرسپولیس جشن و پایکوبی باشد، اما کریم باقری با حامد لک دچار درگیری لفظی شد و سبب شد مربی پرسپولیس ناراحت اردوی تیمش را ترک کند.

گذشت در عین محبوبیت و قدرت

باقری نه تنها در جشن قهرمانی حاضر نبود، بلکه در ضیافت ناهار مشترک اعضای تیم شرکت نکرد. با این حال مربی پرسپولیس گفت:  بعد از بازی با پیکان، مسائلی به وجود آمد که موجب ایجاد جوی عجیب شد. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها، از این قهرمانی خوشحال هستم و بدون هیچ حاشیه‌ای، در کنار سایر اعضای تیم داخل رختکن، جشن گرفتیم. اگر من در جریان جشن حاضر نبودم، دلیل نمی‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم. هر اتفاقی هم بوده، همان شب ختم به خیر شده و از هیچ‌کس، ناراحتی در دل ندارم. اصل کار برای همه ما، ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و الان زمان جشن و شادی است نه اینکه بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم.

باقری در تمام دوران بازیگری و مربیگری اش نشان داده که اخلاق و گریز از حاشیه ها سرلوحه کارش بوده و در این بین تلاش هم کرده این اخلاق‌مداری را به بازیکنان هم منتقل کند. او بارها مانع جنجال های بزرگ در باشگاه و حتی لیگ شده و تصاویر زیادی از او ثبت و ضبط داریم که وسط معرکه ها درحال میانجی‌گری است.

امروز در حالی باقری را برای تیم ملی مهره ای ارزشمند در کادرفنی می دانند که او سال‌هاست فروتنانه از پذیرش سرمربیگری تیم پرسپولیس که آرزوی هر سرمربی است، شانه خالی کرده و عنوان نموده فقط می خواهد کنار تیم باشد. باقری این بار هم که همه دنبال ماهیگیری از آب گل آلود بودند بزرگ منشانه از بی اخلاقی لک گذشت تا شادی سرخ ها خط و خشی نیفتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.