البته که انتشار اخبار داخلی و بعضاً خصوصی باشگاه استقلال پیش‌ از این هم در رسانه‌های گروهی سابقه داشت، اما با توجه به تأکید سرمربی استقلال مبنی‌بر محرمانه ماندن اسامی بازیکنان مورد نیاز وی، انتظار می‌رفت لیست فرهاد مجیدی محرمانه باقی بماند.

استقلال زیر و رو می شود؟

با این حال به‌نظر می‌آید، مجیدی تمرکز خود را بیشتر برای ترمیم خط دفاع و هافبک استقلال گذاشته ‌است. حضور وحید محمدزاده مدافع میانی ذوب‌آهن و مهدی تیکدری مدافع راست باشگاه تراکتورسازی تبریز این واقعیت را آشکار می‌کند که فرهاد مجیدی نسبت ‌به آسیب‌پذیر بودن خط دفاعی استقلال در نیم‌فصل دوم آگاهی کامل دارد، ازاین‌رو قصد دارد با جذب محمدزاده و مهدی تیکدری مشکلات خط دفاعی خود را از بین ببرد. مجیدی همچنان نیم‌نگاهی به ترمیم خط هافبک خود دارد، به شکلی که قصد دارد با جذب اکبر ایمانی هافبک دفاعی فصل گذشته تراکتور و احمدرضا زنده‌روح هافبک دفاعی گل‌گهر کمربند میانی استقلال را تقویت کند. از نکات جالب‌توجه دیگر در فهرست پیشنهادی فرهاد مجیدی برای جذب بازیکن قرار گرفتن نام فرشاد احمدزاده هافبک تهاجمی تیم فولاد خوزستان است.البته استقلالی‌ها فصل گذشته نیز بنا داشتند هافبک تهاجمی سابق سرخ‌پوشان پایتخت را استخدام کنند، ولی حواشی به‌وجودآمده و واکنش تند هواداران باشگاه استقلال مانع از این اتفاق شد.

در فهرست پیشنهادی سرمربی باشگاه استقلال برای جذب بازیکن نام دو بازیکن دیگر نیز دیده می‌شود که نامشان برای هواداران استقلال یادآور اتفاقات تلخ نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم لیگ بیستم است.میلاد جهانی وینگر ذوب‌آهن اصفهان و امین قاسمی‌نژاد مهاجم تیم پدیده مشهد گزینه‌های دیگر سرمربی آبی ها برای حضور در باشگاه استقلال هستند. باید دید آیا مسئولان باشگاه استقلال توانایی جذب آن‌ها برای حضور در استقلال را دارند یا باردیگر همان اتفاقاتی که نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ بیستم رقم خورد دوباره تکرار خواهد شد. گفته می‌شود برخی بازیکنان فعلی استقلال هم به واسطه برخی اختلافات مالی با مدیریت باشگاه قصد ادامه همکاری با این مجموعه را ندارند و از هم‌اکنون به‌دنبال بررسی پیشنهادهای وارده هستند، گویا رشید مظاهری ،فرشید اسماعیلی ،سیاوش یزدانی،آرش رضاوند،مسعود ریگی و امیرارسلان مطهری از جمله نفراتی هستند که به واسطه پایان مدت قراردادشان با باشگاه استقلال حاضر به مذاکره با احمد مددی برای تمدید قرارداد نیستند، تا به‌این‌ترتیب شایعات درباره جدایی آن‌ها به شکل جدی مطرح شود. در کنار این موضوعات ماجرای ترانسفر احتمالی مهدی قایدی از سوی مدیران باشگاه استقلال نیز به‌صورت جدی شنیده می‌شود تا هواداران باشگاه استقلال با بیم‌وامید فراوانی اتفاقات مرتبط با نقل‌وانتقالات باشگاه مورد خود را تعقیب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.