۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 763611

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از دیروز با انجام یک بازی شروع شد. لیگ امسال برای مشهدی ها لیگ خاصی است چون بعد از سال‌ها دو تیم مشهدی در این رقابت ها به نام های فرش آرا و چیپس کامل حضور دارند و دربی فوتسالی را برگزار می کنند.

ابهام«کامل» در فوتسال مشهد

مشهد پتانسیل های زیادی در فوتسال دارد که امید می رود با تشکیل تیم دومی در لیگ برتر این ظرفیت‌ها بتوانند به جایگاه خود برسند.نکته جالب در مورد نماینده دوم مشهد این است که تا دیروز کسی در مورد چگونگی حضور این تیم در لیگ چیز زیادی نمی دانست و حتی در هیئت فوتبال تلاش می شد به دلیل آماده نبودن تیم بازی هفته اول لغو شود. در واقع اگرچه خرید امتیاز از قرچک انجام شده، اما هنوز نامه نگاری های مرسوم اداری برای انتقال و معرفی تیم بین دو هیئت فوتبال تا لحظه تنظیم گزارش انجام نشده بود. به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی نیفتد این تیم از هفته دوم وارد رقابت ها شود. آنچه در مورد این اتفاق باید مورد توجه باشد استمرار حضور و برنامه ریزی برای حفظ بخش خصوصی در فوتسال است. مثل اتفاقی که در این سال ها برای فرش آرا افتاده است .در مورد فرش آرا هم گفته می شود با هدایت مرتضایی تیمی ساخته و پرداخته روانه رقابت ها شده و انتظار می رود این فصل با تجربه فراوانی که کادر مدیریتی این باشگاه  دارد، بتواند روی سکو برود.

برنامه دیدارهای امروز- ساعت ۱۸

فردوس قم- شهروند ساری / فولاد زرند ایرانیان- فرش آرا مشهد /کراپ الوند – مقاومت البرز / حفاری خوزستان- سن ایچ ساوه /گیتی پسند اصفهان- سپاهان اصفهان / راگا شهرری- چیپس کامل مشهد(احتمال لغو).

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.