۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 763853

کاراته‌کا وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم ایران کار خود را در بازی‌های المپیک توکیو با برتری سه بر یک مقابل حریفی از کرواسی آغاز کرد.

«گنج‌زاده» گام نخست را محکم برداشت

قدس آنلاین: به گزارش ایرنا؛ امروز (شنبه) در آخرین روز بازی‌های المپیک توکیو، مبارزات اوزان به اضافه ۶۱ کیلوگرم زنان و به اضافه ۷۵ کیلگرم مردان برگزار می‌شود که «حمیده عباسعلی» و «سجاد گنج‌زاده» نمایندگان کشورمان هستند. در این بین عباسعلی در مرحله گروهی حذف شد تا ناکامی تیم زنان کشورمان کامل شود.

گنج‌زاده که امید زیادی به مدال‌آوری او می‌رود در نخستین مبارزه وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم و از گروه B برابر «ایوان کوسیچ» از کرواسی رفت و با مبارزه‌ای حساب شده و منطقی به برتری سه بر یک دست یافت تا شروع خوبی داشته باشد.

دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان دیگر همگروه‌های گنج‌زاده هستند.

پیش از این و در بخش زنان، حمیده‌عباسعلی در حالی که قرعه مناسبی داشت با ۲ برد و ۲ باخت حذف شد. «سارا بهمنیار» هم روز پنجشنبه از دور مسابقات کنار رفت بود.

مسابقات کاراته در دو گروه برگزار می‌شود و از هر گروه دو نفر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و به صورت ضربدری برای راهیابی به فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هر کاراته‌کار در صورت راهیابی به مرحله نهایی، مدالش را قطعی می‌کند.

«سمانه خوش‌قدم» سرمربی تیم زنان است و «شهرام هروی» هدایت مردان کاراته ایران را برعهده دارد.

نتایج گروه B وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم مردان تا این لحظه

ایوان کوسیچ از کرواسی ۳ -  طارق حمدی از عربستان ۲

برایان ایر از آمریکا صفر -  دانیل گاسنسکی از کانادا صفر

سجاد گنج‌زاده از ایران ۳ -  ایوان کوسیچ از کرواسی یک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.