به مناسبت روز خبرنگار و به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، جمعی از خبرنگاران رسانه‌ها با هدایای متبرک رضوی مورد تکریم قرار گرفتند.

تکریم خبرنگاران با اهدای هدایای متبرک رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت روز خبرنگار و با همکاری بسیج رسانه و خانه مطبوعات خراسان‌رضوی، خبرنگاران رسانه‌های مشهد، مهمان سفره پربرکت حضرت رضا(ع) شدند که با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی موقت مهمانسرا، غذای متبرک رضوی به صورت بسته‌بندی شده در تحریریه این رسانه‌ها توزیع شد. در تهران نیز با هدف تکریم خبرنگاران، هدایای متبرک آستان قدس رضوی توسط خدام این بارگاه ملکوتی به خبرنگاران رسانه‌های گروهی از جمله صداوسیما، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری اهدا شد.

محمد مهدی خیرجو رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس با اشاره به نقش برجسته اصحاب رسانه در انعکاس برنامه‌های حرم مطهر حضرت رضا(ع) و فعالیت‌های آستان قدس رضوی گفت: خبرنگاران رسانه‌های گروهی در ایام مختلف سال همکاری بسیاری خوبی با مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی دارند و برای ترویج سیره رضوی اهتمام ویژه‌ای دارند که نمود و بروز آن اخیرا در اولین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) به وضوح دیده شد.

خیرجو افزود: اگرچه خادمان رسانه ای حضرت رضا(ع) برکت این فعالیت رسانه‌ای خود را از امام مهربانی‌ها  دریافت خواهند کرد اما ما نیز وظیفه داشتیم به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی، این عزیزان را مورد تکریم قرار دهیم که این کار با توضیع هدایای متبرک و غذای مهمانسرای حرم مطهر صورت گرفت.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری همه رسانه‌های جمعی، در حوزه ترویج سیره رضوی و معرفی آموزه های اهل بیت(ع) گام‌های بلندتری برداریم و به وظیفه رسانه‌ای خود در این عرصه عمل کنیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.