به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی از خبرنگاران فعال در حوزه منابع طبیعی شهرستان بردسکن تقدیر به عمل آمد.

از خبرنگاران فعال شهرستان بردسکن تقدیر بعمل آمد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اقبالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن با بیان این خبر گفت :  هفدهم مرداد ماه یادآور ایثارگری و رشادت و از جان گذشتگی خبرنگارانی چون شهید صارمی است که تا پای جان برای انجام رسالتی که بر دوش گرفته بودند ایستادند. خبرنگاران همواره با بی طرفی، نقد منصفانه، صداقت و صراحت موجب آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی جامعه می شوند.

وی افزود در مقوله منابع طبیعی نیز تلاشهای بی دریغ این قشر زحمتکش نقش بسیار مهمی در اعتلای فرهنگ منابع طبیعی  به معارف عمومی و افزایش حساسیت آحاد جامعه نسبت به اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری داشته است. این حساسیت و ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و در نهایت دستیابی به توسعه پایدار در شهر و کشور عزیزمان ایران خواهد داشت.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن افزود باعث خرسندی است که این روزها مردم نسبت به حفاظت از منابع طبیعی شهر و کشور خود  حساس هستند و در حقیقت افزایش بخشی از  این مشارکت  و حساسیت ، نتیجه تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و انعکاس صحیح  و بموقع اخبار و اطلاعات بوده است.

اقبالی بیان داشت رسانه و فضای مجازی در بحث فرهنگ سازی منابع طبیعی از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است. از جمله پویش من هم یک جنگلبانم در فضای مجازی دعوتی همگانی است از تمام ایرانیان که با پیوستن به این پویش جنگلبانان را در حفاظت از منابع طبیعی یاری رسانند.

در ادامه این مراسم خبرنگاران شرکت کننده نقطه نظرات خود را پیرامون ارتقاء سطح تبادل اطلاعات و اخبار بیان نموده در پایان به رسم یادبود لوح تقدیر از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن به آنان اهداء شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.