هندوستان یکی از گزینه‌های جدی میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال است.

هندوستان گزینه جدی میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال

به گزارش قدس آنلاین، نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال (سال ۲۰۲۰) شهریور و مهر امسال به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود.

در حالی که ۲۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها سرگرم تدارک برگزاری بازی‌های دوستانه و اردوهای آماده سازی هستند، خبرهایی از میزبان دوره بعدی جام جهانی فوتسال منتشر شده است.

به موازات اخبار مربوط به جام جهانی ۲۰۲۰ (که با یک سال تعویق برگزار می‌شود)، خبرها حاکی از تلاش جدی کشور هندوستان برای گرفتن میزبانی دوره بعدی این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۴ است.

سایت «boxscorenews» هندوستان هم چند ماه پیش در گزارشی به پنج میزبانی بزرگ هند در ۹ سال آینده اشاره کرد. این سایت در کنار پنج رویداد از اشتیاق و تلاش فدراسیون فوتبال هند برای گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال پرده برداشته است.

از سوی دیگر کشورهایی چون مراکش، آمریکا، مکزیک، گواتمالا و مصر هم از دیگر نامزدهای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال هستند ولی تاکنون نامی از کشورمان در این لیست دیده نمی‌شود.

فدراسیون فوتبال ایران بعد از جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، برای میزبانی در جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال اعلام آمادگی کرد ولی در رقابتی که بین ایران با ژاپن، لیتوانی، قزاقستان، کرواسی و کاستاریکا شکل گرفت، در نهایت فیفا رای به انتخاب لیتوانی داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.