مدیر عامل مؤسسه خدمات دارویی آستان قدس رضوی از تأمین ۳۰ هزار عدد ویال «رمدسیویر» به ارزش تقریبی ۱۷۰ میلیارد ریال برای تامین نیاز بیماران کرونایی در شهر مشهد خبر داد.

تأمین ۳۰ هزار رمدسیویر برای بیماران کرونایی توسط آستان قدس

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید مهدی هاشمی‌نژاد گفت: مؤسسه خدمات دارویی رضوی در راستای انجام رسالت اجتماعی خود و با هدف کاهش دغدغه‌های بیماران و کمک به سیستم بهداشت و درمان کشور، به این عرصه ورود کرد و اعتبار قابل توجهی به این موضوع اختصاص داده شد تا یکی از نیازهای ضروری بیماران کرونایی در شهر مشهد تامین شود. در همین راستا این مؤسسه با استفاده از ظرفیت‌های شرکت یاراطب ثامن، به عنوان یکی از مراکز زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس، اقدام به خریداری داروی رمدسیویر به طور مستقیم از کارخانه در تهران کرد.

وی ادامه داد: این اقدام حمایتی آستان قدس رضوی با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و مشهد صورت گرفت و ۳۰ هزار رمدسیویر طی سه مرحله خریداری و برای توزیع در داروخانه‌ مرکزی امام(ع) و اورژانس عدالتیان به مشهد انتقال داده شد.

مدیر عامل مؤسسه خدمات دارویی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: داروخانه مرکزی امام(ع) از اواسط اسفند سال ۹۸ به عنوان یکی از داروخانه‌های اختصاصی توزیع داروهای بیماران مبتلا به کرونا در سطح شهر مشهد زیر نظر این مؤسسه فعالیت می‌کند و هم اکنون در موج پنجم کرونا نیز تمام توان خود را برای ارائه خدمت به کار گرفته است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.