سازمان هواشناسی با اشاره به رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید ۵ روزه در ۱۸ استان نسبت به دمای بالای ۵۰ درجه در برخی استان‌ها هشدار داد.

هشدار دمای بالای ۵۰ درجه در برخی استان‌ها/ رگبار و رعدوبرق در ۱۸ استان تا سه شنبه

​​​​​به گزارش قدس آنلاین، بر اساس پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، همدان، مرکزی، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران،‌هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی،‌رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

فردا شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌ مازندران این وضعیت تکرار می‌شود. روز سه شتبه آینده در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های مازندران، لستان، شرق تهران و سمنان بارش پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

از امروز تا یکشنبه آینده در شرق کشور و از جمعه و طی روزهای شنبه و یکشنبه در جنوب استان‌های سمنان، تهران،  شرق اصفهان و یزد وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. از روز یکشنبه آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما روی می‌دهد.

بیشنیه دمای امروز اهواز به ۴۹ درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.