معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ کپسول اکسیژن توسط بخش خصوصی برای بیمارستان‌های استان جهت استفاده بیماران کرونایی تأمین شد.

 تأمین ۶۰۰ کپسول اکسیژن توسط بخش خصوصی برای بیمارستان‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اشرفی اظهار کرد: تعداد ۶۰۰ عدد کپسول ۴۰ لیتری توسط بخش خصوصی استان خریداری و امروز وارد استان شد تا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های سطح استان برحسب نیاز توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: لازم به ذکر است ۱۰۰ کپسول دیگر خریداری شده و در حال حمل به استان است و آمادگی خریداری تعداد بیشتری بر اساس اعلام کمیته نیازسنجی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مصرف اکسیژن استان هماهنگی لازم برای ورود اکسیژن مایع توسط استاندار با استان‌های دیگر انجام شده که ۲۰ تن دیروز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و تعدادی محموله دیگر در حال بارگیری و حمل به استان است.

اشرفی با قدردانی از مشارکت فعالان بخش خصوصی عنوان کرد: با توجه به اعلام نیاز بیمارستان‌های استان به آب، در حال تهیه میزان نیاز اعلامی با مشارکت فعالان اقتصادی هستیم. در این راستا روز گذشته تعدادی بطری نیم لیتری تأمین و جهت توزیع تحویل دانشگاه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی همچنین گفت: با توجه به اعلام نیاز مدیریت بحران استان به دستگاه‌های نوبت دهی در مراکز درمانی با همکاری بانک‌های استان تاکنون تعداد هشت دستگاه آماده شد که دو دستگاه در مراکز درمانی اعلامی نصب و آمادگی برای نصب مابقی دستگاه‌ها بر حسب نیاز است و جای دارد در این خصوص از مدیران بانک‌های ملی، سپه و صادرات قدردانی کنیم.

وی خبر داد: همچنین محموله ۲۰ تنی اکسیژن امروز در عسلویه بارگیری و عصر امروز حرکت کرد که یکشنبه به مشهد می‌رسد، در این راستا یک محموله ۲۰ تنی هم فردا از فولاد مبارکه اصفهان بارگیری و یکشنبه به مشهد می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.