سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال، با حضور ۱۰ تیم و به صورت مجتمع، درسالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال با دیدار تیم‌های سپاهان نوین اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، قهرمان فصل قبل، به صدا در می‌آید.

از امروز سوت آغاز

از نکات قابل توجه، غیبت تیم‌های فرازبام خائیزدهدشت،رولیس بهبهان و کیمیاکاشت کردستان، تیم‌های پنجم، هفتم و نهم فصل قبل، که به دلیل نبود حامی مالی و عدم حمایت مسئولان، عطای حضور درلیگ هندبال را به لقایش بخشیدند.

دوتیم رعدپدافندهوایی آمل و سپاهان نوین اصفهان هم دوتیمی هستند که از لیگ یک به لیگ برتر راه یافتند. اکثر تیم ها چهره ای دگرگون شده نسبت به سال قبل دارند. نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون، جای مهدی آزادمنجیری، را به محمدرضارجبی، دبیرسابق فدراسیون داده است. صنعت مس کرمان، محسن اخگر، ملی‌پوش اسبق را جایگزین حمیدصادق شاه نشین کرده است. فولادمبارکه سپاهان مجیدرحیم زاده، ملی پوش اسبق را به جای محسن طاهری روی نیمکت این تیم نشانده است. زغال سنگ طبس هم که سه سال پیش با هدایت علیرضابکماز، مربی جوان و مازندرانی به لیگ برتر راه یافت و سال گذشته هم حضوری موفق درلیگ را داشت، محمدرضاجعفرنیا را روی نیمکت خود خواهد داشت.

اما این تغییرات منحصر به نیمکت‌ها نبوده و در داخل زمین هم شاهد جابه‌جایی‌های زیادی هستیم. یونس آثاری، ملی پوش جوان سبزواری، از مس کرمان به شهید شاملی کازرون رفته،جلال کیانی و سلامان بربط هم از مس کرمان به ذوب آهن رفته‌اند. کامران نصرتی و بهرام رستمی هم شاگرد حمید صادق شاه نشین در ذوب آهن شده‌اند. میثم نوروزی و سعدی شاه ویسی، دو بازیکنی هستند که به جمع شاگردان محسن اضافه شده اند. مسلم کاظمی ، ملی پوش الشتری، به تیم تازه لیگ برتری شده رعدپدافند هوایی آمل پیوسته است. با این تغییرات، و متعادل ترشدن تیم‌ها، انتظار می‌رود امسال شاهد لیگ پویاتری باشیم.

برنامه بازی‌های مرحله اول لیگ برتر هندبال

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

سپاهان نوین - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون/ ذوب آهن - پاس ناجا قم/ مس کرمان - ستارگان دشتستان

یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

زغال سنگ طبس – رعد پدافند آمل/ نفت و گاز گچساران - فولاد سپاهان

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - پاس ناجا قم/ مس کرمان -  ذوب آهن

سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

ستارگان دشتستان - نفت و گاز گچساران/ رعد پدافند آمل - سپاهان نوین

فولاد سپاهان اصفهان - زغال سنگ طبس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.