قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم خدمات‌رسانی به بیماران، تمامی مطب‌ها و موسسات درمانی در روزهای تعطیل سراسری فعال و خدمات ارائه می‌دهند.

فعالیت  تمامی مطب‌ها و موسسات درمانی مشهددر روزهای تعطیل

به گزارش قدس آنلاین، دکتر شاپور بدیعی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم خدمات‌رسانی به بیماران، تمامی مطب‌ها و موسسات درمانی در روزهای تعطیل سراسری فعال و خدمات ارائه می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر این اساس تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی، عمومی غیردولتی، خصوصی، خیریه و نظامی، شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش، درمانگاه تخصصی(به جز پوست و مو)، تمامی درمانگاه‌های عمومی، مطب‌های تمام پزشکان، موسسات تصویربرداری، آزمایشگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه و سایر موسسات درمانی فعال به بیماران و مراجعین خدمات ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده و لزوم آمادگی تمامی حوزه‌های درمان اعم از بستری و سرپایی تمامی مطب‌ها و موسسات درمانی ذکر شده ملزم به فعالیت معمول در زمان تعطیلی سراسری اعلام شده خواهند بود و هر گونه تعطیلی نیز ممنوع است.

بدیعی تاکید کرد: انجام عمل‌های جراحی الکتیو نیمه‌ضروری و غیرضروری برابر اعلام قبلی همچنان ممنوع است.

انتهای پیام

منبع:فارسَ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.