رئیس مجلس گفت:با برگزاری جلسات کمیسیون ها مشخص شد حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشته است.

قالیباف: حواشی کمترین تاثیر را برنمایندگان برای رای اعتماد به وزرا دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۳۰ مرداد) قوه مقننه و در نطق پیش از دستور خود، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن روز شهادت امام سجاد(ع) و همچنین قبولی عزاداری های ملت ایران ، گفت: از ذاکرین و خادمین هیئت های عزاداری که با رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسمات را برگزار کردند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه در روزهای پیش رو، روزهای حساس و مهمی را برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی داریم، ادامه داد:وزرای پیشنهادی در روزهای گذشته در جلسات کمیسیون ها حضور یافتند و برنامه ها و رویکردهای خود را اعلام کردند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: با برنامه ریزی های که در مجلس انجام شد سامانه ای برای اولین بار شکل گرفت تا وزرایپیشنهادی یکایک در کمیسیون ها حضور پیدا کنند و نمایندگان نیز به صورت چهره به چهره با وزرای پیشنهادی آشنا شوند.

رئیس مجلس با تاکید براینکه جلسات کمیسیون ها به صورت فشرده برگزار شد، عنوان کرد:۲۷۰ نشست تخصصی در کمیسیون ها برگزار شد که در این جلسات نمایندگان شناخت خوبی از برنامه های وزرای پیشنهادی پیدا کردند و هم وزرای پیشنهادی نیز با فضای مجلس بیشتر آشنا شدند.

قالیباف اظهار داشت:با برگزاری جلسات کمیسیون ها مشخص شد حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشته است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.