یکی از سوالاتی که بعد از انتخاب پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی آزاد مطرح است، تکلیف سرمربیگری تیم بازاربزرگ در لیگ برتر کشتی است.

چه کسی در بازار بزرگ جانشین سرمربی تیم ملی کشتی آزاد می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، فصل گذشته پژمان درستکار و محسن سوریان هدایت تیم بازاربزرگ را در دو لیگ کشتی آزاد و فرنگی برعهده داشتند که هر دو تیم نیز قهرمان مسابقات شدند.

به تازگی پژمان درستکار حکم سرمربیگری تیم ملی آزاد را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دریافت کرده و این سوال مطرح است که تکلیف کادرفنی تیم بازاربزرگ چه خواهد شد؛ چرا که طبق تصمیم فدراسیون کشتی، سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان اجازه تیم داری ندارند.

در همین خصوص کیومرث محرابی مدیر تیم‌های ورزشی ایران مال (بازار بزرگ) به خبرگزاری تسنیم گفت: از جمع مربیان آزاد ما، پژمان درستکار و مصطفی میرعمادیان به تیم ملی پیوستند و به این ترتیب ما آنها را در اختیار نداریم و باید مربی جدید بگیریم. در این خصوص هنوز کسی در ذهن‌مان نیست.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است هدایت این تیم بار دیگر به محسن کاوه سپرده شود، تاکید کرد: نه، چون مدیر تیم‌های ملی هستند و سال گذشته هم به همین دلیل در کنار ما نبودند.

محرابی در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی تیم فرنگی بازار بزرگ هم تغییری خواهد داشت؟، گفت: نه، محسن سوریان سرمربی فرنگی ما هست، فرشاد علیزاده مربی اول تیم و طالب نعمت پور نیز مدیرفنی تیم است و تا این لحظه هیچ تغییری نبوده است.

مدیر تیم‌های ورزشی ایران مال همچنین در خصوص اینکه چرا تا امروز این باشگاه آمادگی رسمی خود را برای شرکت در لیگ کشتی اعلام نکرده، تصریح کرد: ما خیلی راغب به حضور دوباره در لیگ کشتی هستیم، اما مدیریت باید تصمیم قطعی را بگیرد و بودجه لازم را تصویب کند. به هرشکل ما دو تیم در لیگ کشتی (آزاد و فرنگی) داریم و هزینه زیادی روی کشتی می‌کنیم. به هرشکل باید منابع مالی لازم تامین باشد که رسما اعلام آمادگی کنیم.

گفتنی است؛ لیگ برتر کشتی قرار است چند روز بعد از پایان مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ آغاز شود. رقابت‌های جهانی نیز ۱۰ تا ۱۸ مهر ماه در اسلو برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.