همدان - فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تعداد مبتلایان افزایش یافته است گفت: باید طرح شهیدسلیمانی را به‌روزرسانی کنیم و متناسب با زیست‌بوم‌ها و به خصوص تمرکز بر آموزش این ویروس را مدیریت کنیم.

احداث بیمارستان سپاه در همدان

به گزارش قدس آنلاین ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که مسئله اصلی کشور بیماری کروناست و قطعا با این وضعیت تمام توانایی و انرژی به آن سمت بسیج و هدایت شود.

سلیمانی افزود: از زمانی که ویروس کرونا در دنیا منتشر شیوع یافت دولت‌ها معمولا سه تدبیر سرکوب قاطع، کاهش آسیب و کنترل فعال ویروس را در دستور کردند که مورد آخر مورد توجه کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در پیک‌های مختلف شدت و ضعف در پیاده‌سازی راهبرد داشتیم افزود: توانایی بسیار زیادی در پاسخگویی به مبتلایان ویروس داریم و خوشبختانه در طول بیماری هم ظرفیت‌های کشور به طور قابل ملاحظه افزایش یافته اما تمرکز همه ظرفیت‌ها باید بر قطع ویروس باشد.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: درطرح شهید سلیمانی پس از هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان بسیج تمرکز بر قطع زنجیره ویروس است ،که ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم و ساده‌ترین راه قطع زنجیره است.

سلیمانی ادامه داد: متاسفانه تعداد مبتلایان افزایش یافته است ،و باید طرح شهیدسلیمانی را به‌روزرسانی کنیم و متناسب با زیست بوم‌ها و به خصوص با تمرکز بر آموزش این ویروس را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه زمان پایان ویروس مشخص نیست گفت: واکسیناسیون نیز در دستور کار قرار گرفته و سپاه و بسیج آمادگی خود برای نقش‌آفرینی در کنار دانشگاه های علوم پزشکی را اعلام کرده که آن هم یک مسیر پیشگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.