قرعه کشی چمپیونزلیگ امسال حتی جذاب‌تر از برگزاری این رقابت ها از آب درآمد.

سیتی – پی اس جی در فینال میلیاردرها

مثلاً تیر خلاص همان ابتدای مراسم شلیک شد. جایی که پی اس جی و سیتی در گروه یک به هم خوردند تا شاهد نبرد نفتکش های عربی در این مرحله باشیم. سیتی – پی اس جی زورآزمایی مولتی میلیاردرهای اروپا  است.  مسی و پپ گواردیولا. شاید نقطه طلایی این نبرد این جا شکل بگیرد.

به این‌ها هم‌گروهی تیم بارسلونا و بایرن مونیخ را در گروه E در کنار بنفیکا و دیناموکیف اضافه کنید.آخرین باری که دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفتند به دو فصل پیش برمی‌گردد؛ جایی که در یک بازی تاریخی و حیرت انگیز بایرن موفق شد با زدن هشت گل حریف خود را تحقیر کند و یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند. کسی چه می‌داند شاید هشت گل جبران شد!

در اتفاقی جالب تیم های اینتر، رئال مادرید و شاختار دونتسک مانند سال گذشته امسال نیز در مرحله گروهی رقابت‌های چمپیونزلیگ با یکدیگر هم‌گروه شدند.جز دو دیدار سال گذشته، رئال و اینتر ۱۵ بار دیگر با یکدیگر در رقابت‌های اروپایی رو به‌رو شده‌اند که سهم اینتر هفت برد، سهم رئال ۶ برد بوده و دو بازی نیز مساوی شده است.

در گروه F مسابقات  هم می‌توانیم از آتش بازی منچستر یونایتد با تیم‌های ویارئال، آتالانتا و یانگ لذت ببریم. تقابل دو تیم منچستر یونایتد و ویارئال بازمی‌گرددبه فصل گذشته در رقابت‌های لیگ اروپا و فینال آن ، اما حالا باید در مرحله گروهی چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر بروند.

در حالی‌که بسیاری تصور می‌کردند منچستر یونایتد در فینال فصل گذشته لیگ اروپا با غلبه بر ویارئال به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، این تیم اونای امری بود که موفق شد در ضربات پنالتی حریف انگلیسی خود را شکست دهد و جام را بالای سر ببرد.حالا اما نبرد منچستریونایتد و ویارئال می‌تواند یک مسابقه انتقامی برای اوله گنار سولسشر و تیمش تلقی شود .

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ به شرح زیر است:

گروه A: منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، لایپزیش، کلوپ بروژ

گروه B: اتلتیکومادرید، لیورپول، پورتو، میلان

گروه C: اسپورتینگ لیسبون، دورتموند، آژاکس، بشیکتاش

گروه D: اینتر، رئال مادرید، شاختار، شریف

گروه E: بایرن‌مونیخ، بارسلونا، بنفیکا، دیناموکیف

گروه F: ویارئال، منچستریونایتد، آتالانتا، یانگ بویز

گروه G: لیل، سویا، سالزبورگ، ولفسبورگ

گروه H: چلسی، یوونتوس، زنیت، مالمو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.