پس از انتخاب محمدمهدی اسماعیلی به عنوان وزیر ارشاد دولت ابراهیم رییسی، گمانه‌زنی‌ها درباره معاونت‌های کلیدی این وزارتخانه قوت گرفت.

مذاکره با دو مدیر سیما؛ ارشاد مقصد بعدی تلویزیونی‌ها!

به گزارش قدس آنلاین، پس از احتمال قطعی شدن ریاست شهاب اسفندیاری در سازمان سینمایی، آخرین شنیده‌های خبرنگار بانی‌فیلم حاکی از آن است که وزیر ارشاد با محمد سرشار مدیر کنونی شبکه کودک و نوجوان و جواد رمضان‌نژاد مدیر سیمافیلم برای حضور در سازمان سینمایی مذاکره کرده است.
چنانچه خبر مذاکره با این دو مدیر فعلی تلویزیون درست باشد به نظر می‌رسد سینمای ایران قرار است دوران خاصی را در حوزه سیاست‌گذاری و اجرا تجربه کند.
این در حالی‌ست که عملکرد جمع زیادی از مدیران تلویزیونی، به دلیل پاره‌ای از سیاست‌های اجرایی، ‌ ناموفق و مورد انتقاد بخش بزرگی از تهیه‌کنندگان قرار گرفته است.
گفتنی‌ست که پیش از رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر ارشاد و پس از انتشار برنامه وی، انتقادات شدیدی به نوع نگاه حاکم بر آن برنامه وجود داشت که در این زمینه محمدمهدی اسماعیلی از تعدیل آن نگاه خبر داد.
حالا با مطرح شدن گزینه‌های معاونان ارشاد آیا باید در انتظار پیاده‌سازی سیاست‌های اعلامی در برنامه پیشنهادی اسماعیلی بود؟ آیا در صورت استقرار مدیران تلویزیونی در بدنه مدیرست سینمایی، امکان استمرار چنین سیاست هایی قوت گرفته است؟ اینها پرسش‌هایی‌ست که مسلما در روزهای آینده می‌توان به پاسخ‌شان رسید!

منبع: بانی فیلم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.