بازیگر مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» گفت: فیلمنامه ۳۲ قسمتی سری دوم «سر نخ» تمام و تصویب شده است و تنها منتظر سرمایه‌گذار برای ساختن این فیلم هستیم. طبق برنامه‌ریزی اگر همه چیز درست پیش برود قرار است ابتدای سال آینده این مجموعه تلویزیونی ساخته شود.

امیدوارم با تغییر و بهتر شدن وضعیت برای همه من هم بتوانم در عرصه بازیگری فعالیت خودم را شروع کنم

به گزارش قدس آنلاین، جهانبخش سلطانی در گفت‌وگو با میزان پیرامون بازی در سریال تاریخی «شهر هرت» که این روزها در اصفهان در حال فیلمبرداری است، گفت: مراحل فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی تاریخی «شهرت هرت» به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان را این روزها در شهر اصفهان در حال تصویربرداری است و من در این مجموعه نقش کوتاهی دارم و در چندین جلسه تصویربرداری حضور یافته‌ام. به این علت که در اصفهان هستم دوستان از من خواستند در این سریال حضور داشته باشم.

وی پیرامون این سوال که کم‌کاری وی به علت شرایط کرونایی است یا میزان پیشنهادات فیلم و سریال، بیان کرد: در حال حاضر فعالیتی در عرصه بازیگری ندارم و صحبت‌های با دوستانی داشتم، اما اینکه چه زمان جلوی دوربین بروم و قراردادی امضا کنم هنوز مشخص نیست. به علت شرایط همه‌گیری کرونا متاسفانه بسیاری از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند و همکاران و دوستان من هم نیز در کمال تاسف فوت شدند. به دلیل همین شرایط تمایلی به بازی در فیلم و سریال ندارم و فکر نمی‌کنم شرایط برای بازی و فعالیت باید فراهم باشد. امیدوارم با تغییر و بهتر شدن وضعیت برای همه من هم بتوانم در عرصه بازیگری فعالیت خودم را شروع کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» با اشاره به تزریق دو دوز واکسن کرونا بیان کرد: دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردم و منتظر هستم تا نوبت سوم واکسن را هم بزنم. بعد از تزریق واکسن خدا را شکر مشکل جدی نداشتم. امیدوارم واکسیناسیون سراسری هرچه زودتر انجام شود و همه بتوانند واکسن بزنند.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» پیرامون این پرسش که سرانجام ساخت سری دوم مجموعه تلویزیونی پربیننده «سر نخ» چه شده توضیح داد: فیلمنامه ۳۲ قسمتی سری دوم «سر نخ» تمام و تصویب شده است و تنها منتظر سرمایه‌گذار برای ساخنن این فیلم هستیم. طبق برنامه‌ریزی اگر همه چیز درست پیش برود قرار است ابتدای سال آینده این مجموعه تلویزیونی ساخته شود.

جهانبخش سلطانی خاطرنشان کرد: با وجودی که از ساخت و پخش مجموعه تلویزیونی «سر نخ» حدود ۲۵ سال می‌گذرد، اما همچنان برای مردم جذاب و دیدنی است و در صورت ساخت سری دوم هم می‌دانم این اتفاق خواهد افتاد و مردم نکته‌سنج و آگاه ما از این مجموعه جدید استقبال خواهند کرد. بهزاد خداویسی نویسنده سری جدید این مجموعه است و خسرو معصومی هم در سمت کارگردان قرار است پشت دوربین این سریال قرار بگیرد و بازیگران هم همان بازیگران سری اول خواهند بود. امیدوارم مشکل سرمایه‌گذار هم حل شود.

منبع: سینما پرس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.