مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تزریق دُز دوم واکسن کرونا برای فرهنگیان این استان آغاز شده است.

تزریق دُز دوم واکسن کرونای معلمان خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده  افزود: تاکنون بیش از ۷۵ هزار نفر از معلمان خراسان رضوی دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند که برای دریافت دُز دوم به آنان با ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره تنها ۲ پایگاه ویژه واکسیناسیون فرهنگیان در مشهد فعال است و معلمان و فرهنگیان می توانند برای دریافت دز دوم واکسن به پایگاههای دانشگاه علوم پزشکی در شهر مشهد و شهرهای دیگر استان مراجعه و با ارائه کد ملی واکسن دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه الزام و اجباری برای واکسیناسیون همکاران فرهنگی وجود ندارد، ادامه داد: اعلام زمان و مکان دریافت واکسن به تمامی ۱۳۰ هزار معلم و پرسنل آموزش و پرورش استان انجام شده است و افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده‌ اند، یا تمایلی به استفاده از واکسن ندارند و یا خود و اعضای خانواده‌شان درگیر بیماری هستند که برای کسب آمادگی دریافت واکسن نیازمند گذر زمانند و یا بر اساس شرایط سنی، واکسن را از طریق دیگری دریافت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: تنوع و تعدد واکسن در پایگاههای واکسیناسیون معلمان کاملا تابع تنوع و تعدد اعلامی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کروناست بنابراین هرگونه تغییر در این بخش ناشی از تغییرات موجودی واکسن در کشور و سهمیه استان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.