کمپانی پارامونت سازنده فیلم «مأموریت غیرممکن»، از شرکت بیمه این فیلم به دلیل عدم پرداخت خسارت‌های ناشی از کرونا شکایت کرد.

شکایت پارامونت از بیمه‌کننده «مأموریت غیرممکن»

به گزارش قدس آنلاین، تولید فیلم سینمایی جدید «مأموریت غیرممکن» تاکنون به دلیل پاندمی ویروس کرونا، هفت بار دچار توقف و تعلیق شده است. کمپانی پارامونت علیه بیمه‌کننده این فیلم شکایت کرده و مدعی شده که شرکت بیمه به صورت تمام و کمال خسارت‌های ناشی از توقف‌های کرونایی را پرداخت نکرده است.
فیلمبرداری این فیلم اکشن با بازی تام کروز در حد فاصل فوریه ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ چهار بار در ایتالیا متوقف شد و سه مرتبه نیز در انگلیس به حالت تعلیق رفت. این تعلیق‌ها به دلیل تست مثبت کرونای برخی از اعضا و بازیگران این فیلم سینمایی و یا قرنطینه و تعطیلی‌های کشورها بوده است.
پارامونت از سیاست بیمه عوامل در تولید این فیلم استفاده کرده و محدودیت ۱۰۰ میلیون دلاری دارد. چنین نوع بیمه‌ای خسارت‌های ناشی از عدم حضور پرسنل‌های کلیدی فیلم مثل تام کروز به عنوان بازیگر و کریستوفر مک کوری به عنوان کارگردان را در صورت بیماری، مرگ و یا ربوده شدن آن‌ها پرداخت خواهد کرد.
پارامونت مدعی شده که مسائل مربوط به پاندمی کرونا این بند از بیمه را فعال می‌کند؛ چرا که تعطیلی‌ها به دلیل جلوگیری از بیمار شدن عوامل بوده اما بیمه معتقد است که این تعطیلی‌ها در نتیجه محدودیت‌های دولتی بوده و تنها می‌تواند یک میلیون دلار بابت آن پرداخت کند.
از حاشیه‌های کرونایی فیلم «مأموریت غیرممکن» می‌توان به عصبانیت تام کروز در سر صحنه فیلمبرداری این پروژه به دلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی و شکستن محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد.
«ماموریت غیرممکن» یکی از بزرگترین مجموعه‌های سینمایی است. آخرین قسمت آن در سال ۲۰۱۸ بیش از ۷۹۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت. «مأموریت غیرممکن ۷» قرار است در می ۲۰۲۲ اکران شود.

منبع: بانی فیلم

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.