پیشکسوت فوتبال ایران، داشتن بازیکنان خوب زیاد را یکی از مشکلات تیم ملی کشورمان عنوان کرد.

یکی از مشکلات تیم ملی این است که بازیکن خوب زیاد دارد

به گزارش قدس آنلاین، رسول کربکندی با اشاره به دیدار اول تیم ملی برابر سوریه گفت: در این بازی اول عملکرد چندان خوبی نداشتیم و البته در مرحله قبل هم در اولین بازی نمایش ایران چندان خوب نبود. یکی از مشکلات تیم ملی این است که بازیکن خوب زیاد داریم و طبیعتا همه را باید راضی نگه داریم. همین موضوع باعث می‌شود تغییرات در تیم ملی زیاد شود. اکثر بازیکنان ما لژیونر هستند و این موضوع کار کادر فنی را برای انتخاب ترکیب ثابت سخت می‌کند.

وی ادامه داد: بازی اول دلچسب نبود، با این حال خوشبختانه در غیاب اسکوچیچ سه امتیاز را گرفتیم. باید بدانیم که در بازی های بعدی کار سخت‌تری داریم و باید خیلی بهتر از این بازی کنیم. بازی با عراق هم همیشه برای ما سخت و حساس است. فکر می‌کنم تنها باری که آنها را بدون دغدغه و آرامش شکست دادیم بازی برگشت مرحله قبل بود. 

کربکندی اظهار داشت: مسئله مهم این است که در این بازی با آرامش و منطقی فوتبال بازی کنیم و بدانیم که عراق با تغییر کادر فنی شرایط متفاوتی پیدا و در اولین بازی هم کره جنوبی را در زمین خودش متوقف کرده است. باید در کارهای دفاعی نیز تمرکز بالایی داشته باشیم و اگر از عراق گل بخوریم قطعا کارمان سخت می شود چون آنها به خوبی بلد هستند که یا وقت تلف کنند یا تمرکز بازیکنان را به هم بریزند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: کادر فنی باید ایجاد تغییر در ترکیب را به کمترین حد برساند. در حال حاضر هیچ تیمی اندازه تیم ملی ایران دچار تغییر نمی‌شود اگر چه در اختیار داشتن بازیکنان خوب و راضی نگه داشتن آنها نیز دردسر بزرگی است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.