سخنگوی ستاد اربعین استان کرمان با بیان اینکه سهمیه ۳۰ هزار نفر به موکب داران داده شد، اظهار کرد: باتوجه به عدم تخصیص سهمیه از سوی ستاد اربعین کشور به استان ها، لذا هیچ گونه ثبت نام و اعزام عمومی از مردم تحت هر عنوان (ثبن نام در سامانه، کاروان، موکب و ...) متصور و مقدور نیست.

در اربعین فقط موکب داران به کربلا می روند/احتمال راه اندازی مجدد سفر کربلا بعد از اربعین

به گزارش قدس آنلاین، "محمود عرب نژاد" درباره آخرین تصمیمات ستاد اربعین حسینی برای اعزام زائرین اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی اربعین کشور، بحث اعزام زائرین کلا منتفی شد.

وی با بیان اینکه سهمیه ۳۰ هزار نفر به موکب داران داده شد، افزود: باتوجه به عدم تخصیص سهمیه از سوی ستاد اربعین کشور به استان ها، لذا هیچ گونه ثبت نام و اعزام عمومی از مردم تحت هر عنوان (ثبت نام در سامانه، کاروان، موکب و ...) متصور و مقدور نیست.

سخنگوی ستاد اربعین استان کرمان با تاکید برآنکه مردم به هیچ عنوان به مرزها مراجعه نکنند، تصریح کرد: تمامی مرزهای زمینی مشترک ایران و عراق بسته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بیماری کرونا ریشه کن شود تا دوباره راه سفر کربلا باز شود، اظهار کرد: سازمان حج و زیارت قبل از عرفه به دنبال راه اندازی مجدد سفر کربلا بود اما متاسفانه ستاد مقابله با کرونا و هم دولت عراق با آن موافقت نکردند.

عرب پور بیان کرد: اکنون به دنبال این هستیم بعد از اربعین سفر کربلا را به صورت محدود راه اندازی کنیم که این نیز منوط به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و کشور عراق است.

 همه ۳۰ هزار نفر اعزامی از طریق مرز هوایی به عراق خواهند رسید و تمامی مرزهای زمینی بسته است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.