معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۲ درصد فرهنگیان دُز اول و ۵۵ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیش از نیمی از فرهنگیان دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش قدس آنلاین، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: واکسیناسیون فرهنگیان تا ۳۱ شهریور به پایان می‌رسد، اما ممکن است واکسیناسیون فرهنگیانی که مشکوک به بیماری زمینه‌ای هستند و ۵ درصد فرهنگیان را تشکیل می‌دهند در مهرماه نیز انجام شود.

وی تاکید کرد: همچنین فرهنگیانی که در دُز اول واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند دُز دوم آن را در آبان ماه دریافت خواهند کرد که این افراد ۱۰ درصد فرهنگیان را شامل خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان در صورت واکسینه شدن اگر دارای علائم مشکوک نیز باشند در مدرسه حضور نخواهند یافت و کلاس آن‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی حمیدی تصریح کرد: ۴۲۷ مرکز و پایگاه تجمیعی برای دُز اول واکسیناسیون فرهنگیان در نظر گرفته شد که این مرکز برای دُز دوم به ۲۷۰ پایگاه کاهش یافت که علت آن این بود که برخی فرهنگیان به مراکز عمومی واکسیناسیون مراجعه کرده بودند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: واکسیناسیون معلمان شامل همه معلمان رسمی و غیر رسمی در همه مدارس دولتی و غیر دولتی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.