نماینده مردم چناران در مجلس گفت:‌ پای پرآبله رئیس جمهور و دولتمردان باید جایگزین زخم بستر خانه‌نشینی‌ها و دورکاری‌ها و وحشت از حضور در میان مردم بودن‌ها شود.

پای پرآبله دولتمردان‌ها باید جایگزین زخم بسترها شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین امامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ شهریور) مجلس گفت: ملت بزرگ و حماسه‌آفرین ایران مفتخر است که بزرگ‌ترین رخداد قرن را رقم زده و آن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است. انقلابی که به فضل خدا مقتدارانه گام در دهه پنجم نهاده است.

وی ادامه داد: انقلابی که بین دو انقلاب که شروعش بعثت و انقلاب پیامبر رحمت و مهربانی و ائمه اطهار(ع) بود و استمرار انقلاب با زعامت دو سلاله نبوی، علوی و فاطمی و امید آن را داریم که توفیق درک بزرگ‌ترین رخداد تاریخ را هم داشته باشیم که همانا کمال انقلاب و ظهور آخرین ذخیره الهی و منجی بشریت است و سپردن پرچم پرافتخار ایران اسلامی‌مان از دست نایب امام به دست صاحب نظام.

نماینده مردم چناران در مجلس اظهار داشت: انقلابی که با آشنایی‌زدایی و سنت‌شکنی شگرف نظامی با ترکیب جمهوریت و اسلامیت به جامعه نظام سلطه وابسته در ایران سترگ نهادینه کرد و اکنون پس از گذشت ۴۰ سال علیرغم تمام شیطنت‌ها و دشمنی‌های آمریکا، اروپا و هم‌پیمانانشان و همراهی‌های تفاله‌ها و خودفروختگان داخلی و غرب‌گرا، یک به یک شاهد تحقق پیشگویی‌ها و وعده‌های صادق امام و رهبری هستیم و در عرصه‌های جنگ نظامی، سیاسی، امنیتی و دیگر عرصه‌ها پیروز میدان بوده و هستیم.

امامی خاطرنشان کرد: نه جنگ تحمیلی، نه کودتا، نه ترور شخصیت‌ها، نه شبیخون فرهنگی و نه تحریم‌های ظالمانه هرگز نتوانستند سد محکم مردم و نظام را در هم بشکند.

وی افزود: امروز دشمن دست به سلاح برنده تحریف برده است. جریان تحریف بزرگ‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی است. به فرمایش مقام معظم رهبری اگر جریان تحریف در کشور شکست بخورد، شکست جریان تحریم صد درصدی است.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بیانیه گام دوم نیز رهبر معظم انقلاب اذعان دارند که خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی، تصویری و اینترنتی دشمنان ملت ایران است.

امامی خاطرنشان کرد: جای بسی نگرانی و مایه شرم است که گاهی ناخواسته از تریبون مجلس آب به آسیاب دشمن می‌ریزیم و خوراک نداشته دشمن را برایش فراهم می‌کنیم. البته واقعیت‌گریز نیستیم و اعلام می‌داریم با تمام پیشرفت‌های خیره‌کننده ایران در ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب هنوز راه فراوان نرفته‌ای در پیش داریم ولی جار زدن نارسایی‌های حوزه‌های انتخابیه از تریبون مجلس که دشمنان قسم‌خورده نظام نیز به رصد گفته‌ها، نطق‌ها و تصمیم‌گیری‌های نمایندگان نشسته‌اند، بدون اشاره به دستاوردهای عظیم و ارزشمند نظام و انقلاب خود تقویت جریان تحریف است و خسارت جبران‌ناپذیر به نظام.

وی افزود: اینک ایران سربلند به برکت انقلاب به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است و به واسطه حضور مقتدرانه و خیزش‌های بیداری اسلامی ناشی از انقلاب ایران هیمنه آمریکا و غرب درهم شکسته است و علیرغم نگاه جریان مرعوب و واداده داخلی به کدخدای پوشالی عبرت‌آموزی از سرگذشت صدام، قزافی، حسنی مبارک، مرسی و اشرف غنی نشان داده است که آمریکا شریک مطمئنی نیست و از سویی هر جا پای نهاده جز خسارت و ناامنی حاصلی به جا نگذاشته است.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمونه اخیر این موضوع نیز ۲۰ سال حضور خسارت‌بار و اشغال‌گرایانه در افغانستان بود که لاجرم منجر به خروج ناکامانه و فراری مفتضحانه شد. امیدواریم با رأی مردم افغان و مشارکت گروه‌های مذهبی و مردمی برای همیشه روی آرامش و ثبات را ببیند.

امامی خاطرنشان کرد: انتظار از دولت حزب‌اللهی این است که چون دیگر قرار نیست زنبیل‌های گدایی‌مان را پشت دیوارها و دروازه‌های غرب پهن کنیم و ارابه‌کش سیاست‌های آمریکا و اروپا باشیم، تکیه بر توان داخلی و توسعه روابط بین الملل و روابط اقتصادی با کشورهای همسایه و همچنین کشورهای قابل اعتماد دیگر و توسعه صادراتی که می‌تواند چالش‌های اقتصادی و معیشتی موجود را مرتفع کند در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: پای پرآبله رئیس جمهور و دولتمردان باید جایگزین زخم بستر خانه‌نشینی‌ها و دورکاری‌ها و وحشت از حضور در میان مردم بودن‌ها شود.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محاکمه بانیان وضع موجود انتظار مجلس و مردم از دستگاه قضاست، همانانی که علاوه بر خسارت‌های جانی، عادی‌انگاری شرایط کرونایی هنری جز تعطیلی کارخانجات و کاهش صادرات و کاهش ارزش پول ملی، گرانی سرسام آور مسکن، دست درازی در بازار سرمایه، کسری شدید بودجه، وابستگی به درآمدهای نفتی و بدهی‌های میلیاردی نداشتند و گاهی از سر حماقت و گاه با خیانت کشور را تا لبه پرتگاه‌های تسلیم و سازش ذلیلانه در برابر خواسته‌های دشمنان به پیش بردند.

امامی خاطرنشان کرد: احیای اصل ۴۹ قانون اساسی و اعاده اموال نامشروع مسئولان و بازگشت اموال صاحبان حق انتظاری است که از دولت و قوه قضائیه وجود دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.