حجت‌الاسلام اکرمی گفت: عملکرد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در گفتمان ‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به سند چشم‌انداز بیست ساله کشور خوب بوده است.

عملکرد کانون‌های فرهنگی هنری در گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب خوب بوده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین «سید رضا اکرمی» با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از مهم ترین مجموعه های موفق مسجدی در کشور است، اظهار کرد: رشد کمی و ارتقای کیفی این کانون ها طی حدود سه دهه ای که از فعالیت آن می گذرد، بسیار خوب بوده و نشان دهنده حرکت رو به رشد این مجموعه پویا و مردمی است.

 

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حرکت در مسیری است که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، افزود: عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به سند چشم انداز بیست ساله کشور خوب بوده است و باید این مسیر را در زمینه سایر مطالبات مقام معظم رهبری نیز ادامه دهند.

 

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در دوره شیوع ویروس کرونا نیز همسو با سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نهضت احسان در کمک مومنانه به نیازمندان بسیار خوب عمل کرده است.

 

اکرمی در ادامه با بیان اینکه تلاش همه مجموعه های مسجدی باید افزایش حضور مردم در مساجد باشد، گفت: خوشحال هستیم که مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز این چنین فکر می کنند و به دنبال جذل حداکثری مردم به مساجد از طریق این مجموعه مسجدی هستند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.