سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازیکنان تیمش با تمام وجودشان مقابل الهال عربستان قرار می‌گیرند.

مجیدی: استقلال با تمام توان مقابل الهلال می‌ایستد

به گزارش قدس آنلاین،‌ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ خیلی خوشحالم که که در باشگاه الوصل هستم. خاطرات خوبی از این باشگاه دارم و از همه مهم‌تر با بازیکنان و مدیر باشگاه خاطرات خوبی دارم. امکانات خوبی برای ما گذاشته شد و این باشگاه با ما کمال همکاری را کرد. بازی سختی در پیش داریم. الهلال بهترین تیم عربستان است و ما سعی کردیم روی تمام نقاط این تیم کار کردیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

او ادامه داد: با مشکلات زیادی به این بازی رسیدیم اما به هواداران استقلال این پیام را می‌دهم که بازیکنان ما با تمام وجود برای استقلال بازی می‌کنند.

مجیدی درباره مشکلات تیمش گفت: ما قرار گذاشتیم که درباره مشکلات فکر نکنیم و تمرکز خود را روی بازی فردا بگذاریم. ما سوال‌های بی‌پاسخ زیادی داریم. در دور گروهی ما در عربستان بازی کردیم و همان جا من از فدراسیون عربستان تشکر کردم. ما با زحمت بازیکنان به عنوان تیم اول صعود کردیم و حق ما این بود که در خانه خود بازی کنیم. ۱۰ روز پیش سوریه در تهران مقابل تیم ملی ایران قرار گرفت. چه تفاوتی میان بازیکنان عربستان و سوریه وجود دارد؟ ما دوبی را به علت اینکه ایرانیان زیادی دارد انتخاب کردیم اما بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. اگر به مرحله بعد صعود کنیم باز هم در عربستان بازی می‌کنیم و من دلیلش را نمی‌دانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.